کاهش هفت درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال
13 اردیبهشت 1402 - 21:15
بازدید 53
4
مدیر کل جدید امور مالیاتی خوزستان: مدیر کل جدید امور مالیاتی خوزستان گفت: کاهش هفت درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال با هدف حمایت از اشتغال بخش خصوصی است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی خورشیدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل امور مالیاتی در سالن جلسات این اداره کل اظهارکرد: خوشبختانه در دوره‌های قبلی روند مطالبه مالیات خوب بوده است که تلاش می‌کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر کل جدید امور مالیاتی خوزستان با اشاره به شعار امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: کاهش هفت درصدی نرخ مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه جهت حمایت از اشتغال بخش خصوصی است و فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی استان محسوب می شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزهای صورت گرفته در جهت تحقق اهداف سازمان توضیح داد: تلاش ما در اداره کل امور مالیاتی استان این است که به دور از سلایق و براساس کار تخصصی و مدون استان را به سمت توسعه بیشتر سوق دهیم.

لزوم تعامل حداکثری با صاحبان صنایع

فرشید علاسوند به کارکنان امور مالیاتی استان توصیه کرد نسبت به فعالان اقتصادی و صاحبان صنعت حسن خلق داشته تا نسبت به ادامه کار تولیدی دلگرم شوند؛ چراکه در چند سال اخیر به خاطر مواردی همچون تامین مواد اولیه، بیمه، اعمال تحریم‌ها ظالمانه، کار تولید به نسبت گذشته سخت‌تر شده است.

مدیرکل سابق امور مالیاتی خوزستان همچنین با اشاره به ماموریت‌های اداره کل امور مالیاتی استان گفت: درآمدهایی که برای وصول در استان پیش‌بینی شده بود نسبت به ظرفیت استان بالا بود که می‌بایست به سازمان امور مالیاتی کشور جهت کاسته شدن اطلاع داده شود. در بند “ب” ماده ۱۵۹ تقریبا ۶ هزار میلیارد تومان کار مالیاتی داشتیم که از سر جمع سهمیه استان کم نشد.

وی با بیان این که نقش درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته است توضیح داد: با وجود نقش مالیات در درآمدها اما امکانات ما همان امکانات گذشته است و عقب افتادگی تشکیلاتی زیاد است.

طی حکمی از سوی محمدهادی سبحانیان رییس کل امور مالیاتی کشور، علی خورشیدی به عنوان مدیر کل امور مالیاتی خوزستان منصوب شد. خورشیدی پیش از این مدیر کل امور مالیاتی استان یزد بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.