تغییر کاربری ساختمان آموزش‌وپرورش نهاوند پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی
16 اردیبهشت 1402 - 11:42
بازدید 61
4
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از تغییر کاربری ساختمان آموزش و پرورش نهاوند پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: محمدحسین دارایی درباره وضعیت ساختمان آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف مانده است، اظهار کرد: اداره نوسازی می‌گوید این ساختمان فاقد اعتبار است که با توجه به مهاجرپذیری منطقه شهرک شهیدحیدری و تراکم دانش‌آموزی در این منطقه، این ساختمان قرار است از اداری به آموزشی تغییر کاربری یابد تا نیازهای آموزشی منطقه را پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حضور وزیر وقت آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و همه پیگیری‌های صورت گرفته در طول این مدت تغییر کاربری این ساختمان در اردیبهشت‌ماه جاری مصوب و قرار است در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با عنوان ساختمان آموزشی‌اداری تغییر کاربری و اعتبار لازم به آن تخصیص یابد.

دارایی افزود: پروژه‌های عمرانی ناتمام آموزشی در شهرستان اغلب یا در آستانه افتتاح بوده یا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که از این پروژه‌ها سالن ورزشی کیهانی و مدرسه سنایی افتتاح می شود و ساختمان آموزشی روستای وراینه و جهان‌آباد و … آماده افتتاح است که در هفته دولت این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت مدرسه خیرسازی که نماینده مردم نهاوند در مجلس قول داده بود از محل حقوق دریافتی‌اش از مجلس آن را تأمین اعتبار کند، گفت: به علت تغییر پیمانکار پروژه و تأمین نشدن به موقع اعتبارات ساخت این پروژه طولانی شد که با مشخص شدن پیمانکار، ساخت پروژه سرعت بیشتری گرفت اما به طور قطع تحویل آن به سال‌تحصیلی جدید نخواهد رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در نهاوند خاطرنشان کرد: به منظور ارج نهادن به دانش و تکریم معلمان ۳۰ عنوان برنامه شاخص در شهرستان برگزار می‌شود و در هفته معلم عمومی‌سازی و مردمی کردن تجلیل از مقام و منزلت معلم در رده‌های فعال در زمینه تعلیم و تربیت در محوریت کاری ما قرار دارد.

دارایی با بیان اینکه شعار هفته معلم امسال «سپاس معلم» است که برنامه‌های آموزش و پرورش نیز بر این اساس تدوین شده، هدف از برگزاری برنامه‌ها را بزرگداشت و اعتلابخشی جایگاه و منزلت آنها در فرهنگ عمومی دانست و تأکید کرد: معلمان سرمایه‌های جامعه هستند که باید به علت خدمتی که در عرصه تعلیم و تربیت به آینده‌سازان جامعه ارائه می‌دهند، مورد تکریم قرار گیرند.

وی برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد و ادامه داد: در این هفته از ۲۱ معلم نمونه شهرستان که شامل یک معلم نمونه کشوری، هشت معلم نمونه استانی و ۱۲ معلم نمونه شهرستانی در مراسمی تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در پایان غبار روبی مرقد شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و کتابخوانی از آثار شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.