معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارند
17 اردیبهشت 1402 - 11:51
بازدید 65
4
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان: مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: هم اکنون ۱۳۰۰ معلم حامی کودکان یتیم و نیازمند استان کردستان هستند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: رضا طوسی، مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: هم اکنون  ۱۳۰۰ معلم حامی کودکان یتیم و نیازمند استان کردستان هستند.

وی افزود: این تعداد حامی از هزار و ۳۲۰ کودک یتیم و نیازمند حمایت می کنند و به صورت ماهیانه و در مناسبت های مختلف کمک های خود را به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می کنند.

طوسی گفت: این حامیان شامل اساتید دانشگاه، معلمان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان کردستان هستند.

طوسی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ از طریق این حامیان ۴۸۰ میلیون تومان به حساب کودکان یتیم و نیازمند کردستانی واریز شده است.

وی ادامه داد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به درستی ایفا کرده‌اند.

شایسته ذکر است،  هم اکنون تعداد ۹۳۰۰ کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند  و از طریق ۱۷ هزار حامی از این کودکان حمایت می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.