آقای فرماندار! تنگه کافرین را می بندید ؟!/برایتان متاسفم
18 اردیبهشت 1402 - 10:47
بازدید 81
5
برکسی پوشیده نیست که اقتصاد گردشگری کم هزینه ترین، پویا ترین و برجسته ترین نوع اقتصاد است که برخی کشورها باوجود عدم برخورداری از آن سعی دارند تا با ایجاد فضای دلنشین از این اقتصاد به نحو مطلوبی بهره گیری نمایند.
پ
پ

گفتمان زاگرس: استان ایلام بدلیل بهره مندی از طبیعت بکر و زیبای منحصر بفرد می تواند به قطب گردشگری و تفریحی کشور مبدل شود.

به لطف بارش های سال گذشته ،عروس زاگرس لباس مخملین رنگارنگی را برتن کرد تا زیبایی بالقوه خود را بالفعل کرد و این امر موجب شد تا بخشی از این طبیعت زیبا پیش روی گردشگران جای جای ایران به نمایش درآید.

حضور پرتعداد گردشگرانی از نقاط مختلف در تفرجگاه‌های استان و انتشار تصاویر دلربای آن در پیج های برون استانی موید این ادعاست.

برکسی پوشیده نیست که اقتصاد گردشگری کم هزینه ترین، پویا ترین و برجسته ترین نوع اقتصاد است که برخی کشورها باوجود عدم برخورداری از آن  سعی دارند تا با ایجاد فضای دلنشین از این اقتصاد به نحو مطلوبی بهره گیری نمایند.

حال که ایلام به لطف طبیعت زیبای خود از این مزیت الهی بهره مند شده و بهار امسال نشان داد که می شود از این ظرفیت بی بدیل به نفع اقتصاد استان و مردمش استفاده بهینه کرد، برخورد مسولینش جای تامل دارد.

باید رشک خورد بر مدیرانی که از هیچ صلاحیت مدیریتی برخودار نیستند و بدلیل تک مولفه ای بودن جز خسران هیچ سودی به مردم استان نمی رسانند. 

فرماندار بدره به جای برنامه ریزی و تمهید اندیشی برای معرفی ظرفیت بی نظیر گردشگری خود به ایران و جهان ،پای درمسیری گذاشته است که خروجی آن تعطیلی این قطب گردشگری است.

فرماندار بدره به جای اینکه مدیران شهرستان را مجاب به تسهیل بخشی برای گسیل گردشگران به شهرستان بدره، تعطیل کردن  بزرگترین مکان تفریحی استان یعنی تنگه کافرین را انتخاب کرده است.

جناب فرماندار! حیف نیست که این ظرفیت بی مثال گردشگری در حوزه مدیریتی شما قرار گرفته است ؟ با تکیه بر کدام منطق این قطب گردشگری را تعطیل کرده اید؟

در تمام جهان رسم است که اقتصاد گردشگری بر تمام تصمیمات مقدم است، کشوری همچون ترکیه مسلمان با تکیه بر گردشگری توانسته است اقتصاد ورشکسته خود را ترمیم نماید !

دبی خشک و حاره ای با مدیریت اصولی خود، به دنبال ایجاد تفرجگاه‌های مصنوعی است، عربستان کویری، ساخت شهرک های گردشگر محور را مقدم بر دیدگاه‌های دینی کرده است.

آخر این چه دردی است که گریبان شما را گرفته است که بخاطر تهدید انگشت شمار افرادی، استان را از این ظرفیت بی بدیل اقتصادی محروم نمایید ؟

دنیا دارد به سمت گردشگری اقتصاد حرکت می کند، اما شما با شنا کردن بر خلاف مسیر آب، هزینه های زیادی را به اقتصاد بی رمق استان تحمیل می کنید

فقط می توانم بگویم برایتان متاسفم !

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.