سخنی با فرماندار ضد توسعه بدره: لطفا فرافکنی نکنید/ تاب و تحمل ندارید استعفا دهید!
18 اردیبهشت 1402 - 11:50
بازدید 79
4
مگر می شود مغز یک مدیر آنقدر کشش نداشته باشد که با وجود رویت یک حقیقت محض و اثر گذار بر توسعه و ترویج فرهنگ توریسم بعنوان یک ضرورت زیربنایی ،به جای توسعه آن در مسیر توقیف آن گام بردارد؟
منبع : تابناک
پ
پ

گفتمان: جناب آقای فرماندار؛ خبر تعطیلی تنگه کافرین بعنوان یکی از مهمترین و زیباترین تفرجگاه و چشم انداز طبیعی استان ایلام از سوی شما ،بدترین خبر تاریخ گردشگری استان ایلام قلمداد می شود

مگر می شود مغز یک مدیر آنقدر کشش نداشته باشد که با وجود رویت یک حقیقت محض و اثر گذار بر توسعه و ترویج فرهنگ توریسم بعنوان یک ضرورت زیربنایی، به جای توسعه آن در مسیر توقیف آن گام بردارد؟

تعجب می کنم از شما به وصف اینکه حرف اول و آخر مدیریتی یک شهرستان را شما می زنید ،به جای بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای اشتغال زایی ،تبر برداشته و ریشه ظرفیت مهم اشتغال یک شهرستان را از بیخ و بن بزنید !

یعنی شما حتی یک بار طرح های توسعه ای گردشگر محور پیرامون کشور را مطالعه نکرده اید که آنان چطور از نداشته هایشان داشته می سازند تا رفاه مردمشان را تامین کنند ؟

شما که هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم خود معمول نداشته اید ،هیچ راهبردی برای بالفعل سازی ظرفیت های مغفول شهرستان ندارید ،چرا به جنگ ظرفیت های خدادادی این مردم می روید ؟

اگر فقط یک ذره شم مدیریتی و استعداد و خلاقیت داشتید که الان می بایست بدره قطب گردشگری ایران می شد ،حال که تازه این منطقه به یمن طبیعت خدادادیش در آستانه معرفی شدن است ،چرا به جای معرفی و قرار گرفتن آن در خدمت اقتصاد ومعیشت مردم ،مسیر بایکوت آن را در پیش گرفته اید ؟

مگر نمی دانید صنعت گردشگری چرخه ای از مزیت هاست ؟ آیا نمی دانید با قطع یک حلقه از این چرخه ، ارتباط دیگر چرخه ها از تاکسی ها گرفته ،تا قایقرانی از سوپرمارکت گرفته تا نانوایی و از رستوران گرفته تا مراکز اقامتی به تعطیلی کشیده خواهند شد؟

چه کسی باید پاسخگوی قطع این چرخه و تعطیلی معاش مردم باشد؟

گفته اید بخاطر نبود ایمنی قایقرانی، راهها و … و برای حفظ جان گردشگران مبادرت به تعطیلی تنگه کافرین کرده اید ؟

باور کنید دروغ می گویید و این یک فرافکنی بیش نیست ! چرا؟ چون زمانی باید به فکر ایمنی گردشگران می بودید که در ایام بهار روزانه هزاران نفر از مواهب این نقطه دیدنی استفاده می کردند!چرا آنموقع جان مردم برایتان ارزش نداشت ؟

مگر شما مدیر اجرایی شهرستان، مدیر کارگروه گردشگری شهرستان نیستید؟ مگر شرکت های گردشگری فعال در منطقه از کانال شما عبور نمی کنند ؟ می خواهید توپ را زمین چه کسی بیاندازید؟

مگر تصمیم گیر و رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان شما نیستید؟ اگر راه دسترسی خراب است ،مسول آن شما هستید، اگر ضعف عمرانی مشهود است از ناکارآمدی مدیران همان شهرستان است !

لطفا بس کنید و بیش از این با اعصاب مردم بازی نکنید، زودتر در مسیر تفکر معقول و توسعه گرایانه قرار گیرید و ظرفیت های توسعه ای استان را قربانی خوشایند یک عده قلیل نکنید، اگر هم تاب و تحمل ندارید سریعتر استعفا دهید! یا اینکه کلم و تنگ رازیانه و … را هم تعطیل کنید! تمام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.