استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان آبدانان
20 اردیبهشت 1402 - 19:33
بازدید 99
2
ایرج صفری اظهار داشت عصر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه دستگاه وارد شهرستان و در بیمارستان این شهرستان استقرار تا در آینده نزدیک راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: رییس بیمارستان رسول اکرم (ص) ابدانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت یکی از نیازهای ضروری بخش درمان شهرستان های حوزه جنوبی استان ایلام دستگاه تشخیص بیماری ام آر آی بود که با تلاش و پیگیری های بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز همکاری دانشگاه علوم پزشکی این دستگاه که در سطح کشور نیز کمیاب می باشد خریداری و به شهرستان آبدانان اختصاص یافت.

ایرج صفری اظهار داشت عصر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه دستگاه  وارد شهرستان و در بیمارستان این شهرستان استقرار تا در آینده نزدیک راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود کار جانمایی و راه اندازی آن زمان بر بوده و جهت راه اندازی آن نیاز به مهندسین متخصص و نیز محل جانمایی دارد که حدودا چندین ماه زمان خواهد برد تا راه اندازی شود.

صفری با اشاره به اینکه این دستگاه دومین دستگاه تشخیص بیماری بعد از مرکز استان می باشد تصریح کرد این دستگاه ساخت کشور هلند و از نوع پیشرفته یک و نیم تسلا می باشد که می تواند بخش مهمی از تشخیص بیماریها در شهرستان آبدانان و همچنین شهرستانهای همجوار را انجام دهد.

در ادامه فرماندار آبدانان ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم در مجلس بیان داشت ورود این دستگاه پزسکی به شهرستان یکی از اتفاقات مهم در بخش درمان منطقه است که تحولات بسیار خوبی در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

محمد رحمانی تاکید کرد متولیان امر هر چه سریعتر در راه اندازی آن تعجیل کنند تا مردم از مزایای آن برخوردار شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.