ترسیم خط و مش فرماندار جدید در اولین جلسه شورای اداری
20 اردیبهشت 1402 - 19:39
بازدید 320
5
فرماندار جدید آبدانان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان به ریاست خود از خط و مشی های خود گفت و بر سرلوحه قرار دادن این خط مشی ها تاکید کرد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: فرماندار جدید آبدانان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان به ریاست خود از خط و مشی های خود گفت و بر سرلوحه قرار دادن این خط مشی ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما محمد رحمانی ضمن گرامیداشت مناسبت‌های گذشته و پیش رو اظهار داشت خدمت گذاری به مردم وظیفه ای است که برای مدت زمان معین بر دوش مدیران قرار تا در مدت زمان تصدی این پست عملکردها به گونه ای باشد که پس از پایان خدمت مردم به نیکی از آنها یاد کنند.

وی با ترسیم خط مش های خود گفت نظم و انظباط اداری و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت کاری بنده بوده و بایستی زمان ورود و خروج مدیران و پرسنل کنترل شود تا هم وجدان کاری رعایت و هم مشکلی برای کسی ایجاد نشود

رحمانی همچنین اضافه کرد اقناع مراجعه کنندگان و رضایت مندی ارباب رجوع از اصلی ترین وظایف مدیر و کارکنان ادارات است که بایستی به نحو احسنت اجرایی شود.

فرماندار آبدانان ممنوعیت حضور مدیران کل در شهرستان بدون اطلاع فرمانداری، تعامل بین بخشی ادارات، ارائه گزارش عملکرد هر چند وقت یکبار به رسانه ها، معرفی کارهای شاخص، حضور در برنامه های ملی مذهبی، رعایت حجاب و عفاف در ادارات، پخش اذان و برپایی نماز اول وقت در ادارات و خود حفاظتی ادارات از دیگر خط مش های خود بر شمرد و بر عملیاتی کردن آنها تاکید نمود.

بهروز مردانی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.