سرانه فضای ورزشی در گیلانغرب یک متر است
23 اردیبهشت 1402 - 10:03
بازدید 77
2
فرماندار گیلانغرب: فرماندار گیلانغرب گفت: اکنون سرانه فضای ورزشی در گیلانغرب یک متر است که در این شهرستان ۲ هزار نفر از ورزشکاران سازمان یافته خانم و آقا در قالب ۲۰ هیات ورزشی فعالیت می کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «وحید محمدی» روز پنجشنبه در جلسه ورزش و جوانان شهرستان گیلان‌غرب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مسولان باشگاه‌های ورزشی در فرمانداری افزود: از زمان واگذاری سرسرای های ورزشی شهرستان گیلانغرب به بخش خصوصی، نظافت و نگهداری سالن ها و وسایل سرمایشی و گرمایشی رها شده است.

وی اظهار کرد: سرسراهای ورزشی گیلانغرب ظرفیت واگذاری به بخش خصوصی را ندارد از این رو پیشنهاد می شود سالن ها از بخش خصوصی خارج و به باشگاه ها زیر نظر ورزش و جوانان واگذار شود.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب ادامه داد: این شهرستان از نظر رتبه ورزشی جایگاه خوبی در استان کرمانشاه دارد با این وجود از نظر امکانات ورزشی وضعیت خوبی نداریم از این رو نیازمند توجه بیشتری برای تامین تجهیزات ورزشی این شهرستان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز گفت: از ظرفیت همه دستگاه ها به ویژه همکاری شهرداری با ورزش و جوانان باید برای ایجاد بستر لازم در جهت نهادینه کردن ورزش همگانی و انتقال این فرهنگ در بین مردم استفاده کنیم.

«منوچهر حاتمی» افزود: ظرف مدت یک ماه آینده وسایل سرمایشی و روشنایی سالن های ورزشی شهرستان انجام خواهد شد و همچنین تجهیزات ورزشی به ورزش و جوانان شهرستان تحویل داده می‌شود.

در پایان این جلسه مسولان باشگاه های ورزشی مهمترین خواسته های خود را عدم واگذاری سالن به بخش خصوصی، اختصاص سالن های ژیمناستیک، خانه تکواندو و نصب وسایل سرمایشی بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.