گزارش‌ مردم کردستان از تخلف صنوف ۱۰ درصد افزایش یافت
15 شهریور 1399 - 5:22
بازدید 96
3

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تعداد گزارش‌های مردمی از تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی بازار این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش گفتمان زاگرس:فرزاد سردارزاده اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر عرضه و توزیع مطلوب کالا […]

پ
پ

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تعداد گزارش‌های مردمی از تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی بازار این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گفتمان زاگرس:فرزاد سردارزاده اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر عرضه و توزیع مطلوب کالا در بازار نیاز به همکاری مردم و ارائه گزارش تخلفات از سوی آنها دارد.

وی بر تقویت مطالبه‌گری مردم در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: وقتی مردم مطالبه‌گر باشند در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در سطح بازار آن را گزارش می دهند و نتیجه را هم پیگیری می‌کنند.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۶۱۶ مورد شکایت مردمی قابل پیگیری به این سازمان ارائه شده است.

سردارزاده با اشاره به اینکه از تعداد شکایت‌های ارائه شده ۲ هزار و ۳۰۸ مورد قابل رسیدگی بود، یادآور شد: از این تعداد، ۵۱۰ مورد تخلف احراز و پرونده آنها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و مابقی هم یا تخلفی در خصوص آن احراز نشد و یا منجر به مصالحه گردید.

وی ارزش پرونده‌های تشکیل شده را چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام و تاکید کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲ هزار و ۱۱۲ مورد شکایت مردمی در استان ثبت شده بود، امسال شاهد رشد ۱۰ درصدی در این حوزه هستیم.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال شکایات مردمی در ارتباط با تخلفات صنفی از طریق تماس تلفنی چهار درصد و به صورت کتبی ۱۲ درصد رشد داشته است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.