ابراز شگفتی احزاب کرمانشاه از ادعاهای نماینده قصرشیرین
10 خرداد 1402 - 13:08
بازدید 52
1
جمعی از احزاب سیاسی استان کرمانشاه در بیانیه‌ای با ابراز شگفتی و انتقاد از دخالت‌های علنی نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در انتصابات استان، اتهامات او علیه مدیران ارشد دولتی را ناشی از ناکامی در تداوم دخالت‌هایش عنوان کردند و از نهادهای نظارتی خواستار برخورد قانونی با وی شدند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: در متن این بیانیه آمده است: صحبت‌های احدی از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی راجع به استاندار ارزشمند و یکی از مدیران محترم استان برای آشنایان با ایشان مایه حیرت و تعجب فراوان بود!

حرف در خصوص ایشان فراوان است و البته برای آگاهی مردم شریف استان به بخشی از آن حرفها می پردازیم و البته ناکارنامه!! ایشان در جایگاه نمایندگی مجلس دفتری است برای عبرت نمایندگان آتی آن دیار.

از ماجرای پیگیری های نماینده ایلام برای الحاق بخشی از سومار به ایلام و ناپیگیری و انفعال محض ایشان که موجب زحمات فراوان برای استانداران سابق و فعلی گشته است اگر بگذریم مسایل و سوالات فراوان دیگری هست که در جای خود باید طرح شود.

اما در هر حال اگر کوتاه کنیم اصل ماجرا اینجاست که مطالب چند وقت گذشته این نماینده در یک کلام ناشی از آن است که راه دخالت های بلندبالای ایشان که وظایف نمایندگی را با دخالت در انتصابات خلط کرده بسته شده است.

آنقدر این ماجرا آشکار است که رنگ طنز به خود گرفته و مثل شده است که اگر پستی مثل معاونت فرماندار و … خالی مانده است به این دلیل است که در آشنایان نماینده کسی برای این پست نبوده است!!

راهرو های وزارت کشور و دفتر وزیر کشور و دیگر وزرا و بست نشستن های چند ساعته جهت فشار به وزرا و از طریق آنان به استاندار گواه واضح این ماجراست که البته با مقاومت صورت گرفته از سوی استاندار محترم در چند وقت اخیر ناکام گشته است.

در ادامه متن این بیانیه آمده است: صرفا به دو نکته از آنچه هست و آن هم از باب درس آداب دانی و سیاست ورزی به ایشان عرض کنیم که البته نیست شرحشان را انتها و پاره ای می گوییم تا بداند پارها!!

اول اینکه وقتی کسی از نهادهای نظارتی و بازرسی و آن هم یکی از پاک ترین مدیران تاریخ استان، دست به شکایت می زند ناخودآگاه تمام ناگفته ها و علنی نشده های آن مدیر ارجمند را اثبات می کند زیرا اگر کارنامه پاک باشد نیازی به فریاد نیست و البته این فریادها هم به جایی نخواهد رسید همچنان که از قبل نرسید.

درس دوم به ایشان این است که چند ماه دیگر انتخابات است و ایشان که برخلاف قانون ید طولایی در دخالت در انتصابات دارد که بارها مورد نهی رهبر معظم انقلاب قرار گرفته اند باید بداند برای چنین نماینده قانون شکن و ولی ناشناسی زمستان سخت در راه است.

در پایان متن این بیانیه آمده است: ما جمعی از احزاب انقلابی استان ضمن حمایت از دکتر صحرایی استاندار محترم و دکتر بنکدار بازرس ویژه و مدیرکل محترم بازرسی استانداری، خواهشمندیم هرچه زودتر و در اسرع وقت تمامی افرادی که با فشارهای ایشان منصوب شده اند برکنار و با افراد کارآمدی که خود را ملتزم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، قانون اساسی و دولت مردمی می دانند جایگزین گردند. از نهادهای نظارتی و علی الخصوص شورای محترم نگهبان هم می‌خواهیم با عنایت به قانون نظارت استصوابی به وظیفه خود عمل کنند و تذکرات لازم و مانع را متذکر شوند و البته انشاءالله بزودی و در ایام ثبت نام انتخابات مجلس در استان و نهادهای کشوری پیگیری اجرای قانون و فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.

این بیانیه به امضای حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جبهه ایستادگی ایران اسلامی، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه، جبهه پیشرفت ، رفاه و عدالت استان کرمانشاه، حزب نسل نو استان کرمانشاه، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و حزب جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.