دستگیری قاتلان فراری در ملایر
25 خرداد 1402 - 13:48
بازدید 59
4
فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتلان درگیری فروردین ماه در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری مسلحانه منجر به قتل در فروردین ماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت ها تلاش شبانه روزی مؤثر و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام سه نفر از متهمان در حالیکه از مخفیگاه خود خارج و در حال تردد در داخل شهر ملایر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه ماموران در ادامه سه نفر دیگر از مرتبطین درگیری منجر به قتل را نیز شناسایی و در یک عملیات دیگر آنها را دستگیر کردند، افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به حضور در محل قتل و درگیری و تیراندازی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف یک قبضه اسلحه جنگی، تعدادی لوازم خانگی قاچاق و مقادیری مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان و بزهکاران مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران پاسگاه انتظامی مهدویه اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران تعداد یک قبضه سلاح کمری غیرمجاز، یک تیغه خشاب کلاش و یک قبضه قمه را کشف و در این ارتباط دو نفر را دستگیر کردند.

این مقام مسئول افزود: مأموران در اجرای این طرح تعداد دو دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق را از یک دستگاه خودرو پراید کشف و راننده را برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند، همچنین مأموران با شناسایی یک نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر وی را در مخفیگاهش به همراه ۶۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و دو دستگاه ترازوی توزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت های کاری پلیس است که به صورت مستمر در محل های هدف اجرا می‌شود.

ساکی در بخش دیگری از کشف ۱۱۵ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودرو نیسان توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی جامعه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک می شوند و برای بررسی خودرو مذکور را متوقف می کنند.
فرمانده انتظامی ملایر افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۱۱۵ قلم لوازم خانگی قاچاق از جمله اتو، سشوار، زودپز، قهوه ساز و … به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.