مدیران دستگاه ها پروژه های اولویت دار را به بانک های عامل معرفی کنند
29 خرداد 1402 - 11:18
بازدید 77
6
استاندار ایلام؛ استاندار ایلام اظهار داشت : مدیران دستگاه ها باید طرح ها را از نظر اشتغال، درصد پیشرفت فیزیکی و سنجش میزان بهره وری در تولید مشخص و این پروژه های اولویت دار را به بانک های عامل معرفی کنند.
منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش گفتمان: بهرام نیا گفت: دستگاه ها باید در بخش پرداخت تسهیلات برای طرح های اشتغالزا در پایان سال جاری عملکرد فراتر از سقف تعیین شده باشند که تحقق این موضوع به همکاری بین بخشی دستگاه ها و بانک های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات بستگی دارد.

وی افزود: سال گذشته تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ از مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان مصوب به سه هزار و ۳۰ میلیارد تومان برای ۹۵۴ طرح افزایش یافت .

بهرام نیا ادمه داد: تسهیلات تبصره ۱۸ برای دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان های صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، بهزیستی، راه و شهرسازی، کمیته امداد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و صنعت نفت در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: ادارات  از طریق وزارتخانه های متبوع خود نسبت به تعیین تکلیف سهم تسهیلات اشتغالزایی در مورد تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان هفته اقدام کنند تا روند پرداخت این تسهیلات شتاب گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.