شهروندان در صورت داشتن شکایت به تیم های بازرسی ادارات مراجعه کنند
01 تیر 1402 - 18:16
بازدید 52
3
بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد: بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر تیم‌های بازرسی استان در ادارات راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، بانک کشاورزی و معاونت غذا و دارو مستقر هستند و مردم اگر شکایتی از این دستگاه‌ها دارند، می‌توانند به تیم‌های مستقر ما در این ادارات مراجعه کنند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: محمد مهدی صالحی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد:تیم‌های بازرسی به صورت متناوب تا آخر شهریور ماه در ادارات مذکور حضور دارند، دو سامانه برای دریافت گزارش مردمی وجود دارد که یکی سامانه ملی گزارش فساد و دیگری سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی، مردم می‌توانند شکایت خود را بنویسند.

صالحی اظهار کرد: چالش ها و مسائل کلان استان از دید نظارتی و بازرسی شامل ضعف و ناکارآمدی برخی مدیران به واسطه بافت قومی قبیله‌ای و دسته‌بندی‌های سیاسی، ضعف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تولید و خدمات در استان، با وجود اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌های بالا در حوزه خاک، صنایع دستی و گردشگری دارد و اما آن چیزی که خواستیم در حوزه تولید و خدمات اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: همچنین ضعف زیرساختی به ویژه در شهرستان‌های مارگون، باشت و لنده، کیفیت نامطلوب خدمات پزشکی و بهداشتی، تخریب و تصرف منابع طبیعی و محیط زیست، افزایش آسیب‌های اجتماعی (طلاق)، نبود برنامه کلان و هدف‌گذاری در سطح استان که این موارد مهمترین چالش‌ها و مسائل کلان استان هستند.

صالحی بیان کرد: هر جا ترک فعلی صورت گرفته با متولی امر برخورد قانونی انجام گرفته است و بیشترین جرم که تضییع اموال اداری با مصادیق مختلف و همچنین بیشترین تخلفات که کارمندان مرتکب می‌شود؛ اول نقض قوانین و مقررات و دوم سهل‌انگاری در انجام وظایف است.

وی ادامه داد: مدیران نامه های هشداری از بازرسی را جدی بگیرند چون جنبه پیشگیری دارد و مانع از جرم می شود.

صالحی ابراز کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۹ فقره مکاتبات هشداری برای دستگاه های اجرایی استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید:
ممنوعیت احداث مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد پس از پنج سال برداشته شد
مزه‌ «نان» به کام مردم کهگیلویه و بویراحمد تلخ شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.