مشکل ما مدیریت شهری است/ شرمنده مردم هستیم
15 شهریور 1399 - 18:02
بازدید 135
5

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد می‌گوید: استعفای شهردار بررسی می‌شود و چندین نفر برای سرپرستی شهرداری خرم‌آباد مدنظر اعضای شورا هستند. به گزارش گفتمان زاگرس:رستم کوشکی در خصوص شایعه استعفای شهردار خرم‌آباد، اظهار کرد: استعفای شهردار را تایید می‌کنم و فردا ساعت ۱۶ در جلسه رسمی شورا این موضوع بررسی می‌شود. وی ادامه داد: شهردار […]

پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد می‌گوید: استعفای شهردار بررسی می‌شود و چندین نفر برای سرپرستی شهرداری خرم‌آباد مدنظر اعضای شورا هستند.

به گزارش گفتمان زاگرس:رستم کوشکی در خصوص شایعه استعفای شهردار خرم‌آباد، اظهار کرد: استعفای شهردار را تایید می‌کنم و فردا ساعت ۱۶ در جلسه رسمی شورا این موضوع بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: شهردار چند بار دیگر هم استفاده کرده بود و یک بار هم همکاران وی را استیضاح کردند و متاسفانه شرایط آن‌گونه که می‌خواستیم نبود.

کوشکی با بیان اینکه یک‌سری چالش در سطح شهر داریم، اضافه کرد: مشکل ما بحث مدیریت شهری است، خیلی تلاش کردیم که این اتفاق(استعفا) رخ ندهد اما متاسفانه نشد و شهردار استعفا نوشت و همکاران هم تاکید کردند که این موضوع بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پاسخ به پرسشی که اگر با استعفای شهردار موافقت شود آیا کسی را برای سرپرستی مدنظر دارید؟ گفت: برای این موضوع، چند نفر را مدنظر داریم.

وی تاکید کرد: شرمنده مردم هستیم و به‌دور از تعصب می‌گویم کسی شهردار باشد که چرخ از ریل خارج شده شهرداری را دوباره به ریل برگرداند و مردم با این مجموعه آشتی کنند.

کوشکی گفت: امیدواریم با این اتفاقات امید در دل مردم در خصوص شهرداری زنده شود و بار دیگر شاهد اقدامات خوبی از طرف شهرداری خرم‌آباد باشیم.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.