هیچ یک از اماکن دولتی استان بدون مجوز ستاد اربعین واگذار نمی‌شود
18 تیر 1402 - 16:09
بازدید 54
6
استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان: وی با بیان اینکه هیچ یک از اماکن دولتی استان بدون مجوز ستاد اربعین واگذار نمی‌شود، گفت: برای ساماندهی امور بر این مصوبه با جدیت نظارت دقیق خواهد شد.
نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۱۷ تیرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی در مهران با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ای بسیار خوب امروز با حضور وزیر کشور با همتایان عراقی برگزار شد که برای تسهیل تردد زائران اربعین بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با تقدیر از اعضای ستاد اربعین استان، ابراز کرد: مسئولان استان برای کارها و پیشبرد امورات اربعین حسینی با کار جهادی پای کار هستند.

استاندار ایلام با اشاره به ضرورت تامین اتوبوس برای حمل و نقل زوار اربعین حسینی، گفت: مشکلات بحث تامین اتوبوس توسط راهداری باید برطرف شود چرا که پارسال مشکلاتی وجود داشت.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: مدیران اجرایی استان با توجه به منابع موجود و محدودیت های که در حوزه اعتبارات وجود داشته است، خوب کار کردند و تمام تلاش خود را برای اربعین سال جاری نیز به کار بسته اند.

وی بیان اینکه امسال در راستای تأمین رفاه زائران حسینی، ۲۶ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین افزوده شده است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار خودرو در سطح مهران و پایانه مرزی مهران پارک شده بود و امسال تلاش شده است که با ساماندهی پارکینگ های اربعین شماره یک و ۲ مشکلی در زمینه پارک خودرو نداشته باشیم.

دکتر بهرام‌نیا همچنین از آغاز فرآیند توسعه درب‌های ورود و خروج در مرز مهران خبر داد و تاکید کرد: با همکاری دو طرف، عملیات اجرایی درب‌های جدید ورود و خروجی پایانه مرزی مهران برای تسهیل در تردد زوار از فردا آغاز می شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از اماکن دولتی استان بدون مجوز ستاد اربعین واگذار نمی‌شود، گفت: برای ساماندهی امور بر  این مصوبه با جدیت نظارت دقیق خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
زیرساخت های اربعین در استان ایلام باید تکمیل شوند
پنج نظرسنجی از زائران اربعین در ایلام انجام شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.