همه مصوبات شورای فضای مجازی استان لازم‌الاجراست
22 تیر 1402 - 11:27
بازدید 38
3
استاندار ایلام: دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که همه مصوبات شورای فضای مجازی استان لازم‌الاجراست، بیان داشت: لازمه فضای مجازی داشتن یک چارچوب است و این فضا با اتخاذ تصمیمات و مصوبات هدفمند شورا، نظم و امنیت در آن حاکم می‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که همه مصوبات شورای فضای مجازی استان لازم‌الاجراست، بیان داشت: لازمه فضای مجازی داشتن یک چارچوب است و این فضا با اتخاذ تصمیمات و مصوبات هدفمند شورا، نظم و امنیت در آن حاکم می‌شود.

استاندار ایلام در نخستین نشست شورای فضای مجازی استان ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب، گفت: شورای فضای مجازی موزون‌کننده استان را در همه جوانب است و می‌تواند در زندگی و امورات روزمره مردم بسیار اثر‌گذار و حیاتی باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآور شد: امروز هر خانواده و یک اجتماع خانوادگی بیشتر امورات خود را از طریق فضای اینترنتی دنبال می‌کنند که اهمیت این حوزه را دو‌چندان می‌کند.

وی در ادامه افزود: شورای عالی فضای مجازی یک شورای عالی ملی و استانی است و اعضای آن مشخص و دارای یک دستورالعمل است که مورد توجه جدی حاکمیت است.

وی با اشاره به اینکه هر ماه نشست شورای فضای مجازی استان با حضور اعضای اصلی شورا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دومین نشست شورای فضای مجازی دو هفته بعد برگزار می‌شود که از این پس در هر نشست اعضای شورا فضای مجازی موضوعات  را در جلسات کارشناسی و کارگروه‌های تخصصی بررسی و سپس در نشست مطرح و پس از رای‌گیری دارای حکم اجرایی هستند.

وی وظیفه اصلی اعضای شورای فضای مجازی استان را تدوین سیاست کلی فضای مجازی هر استان ذکر کرد و گفت: تدوین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری نظام‌مند در این حوزه می‌تواند حافظ امنیت مردم در فضای مجازی باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: به دلیل اهمیت بالای فضای مجازی و اثر‌گذاری این نشست برای تدوین سیاست‌ها و راهبردهای شورای فضای مجازی در استان ، ضرورت دارد  همه اعضای اصلی شورا در این نشست حضور داشته باشند.

گفتنی است این شورا دارای کارگروه های فنی و اقتصادی محتوای فنی و اقتصاد و دیجیتال، امنیت سایبری ‌.. ‌است.

بیشتر بخوانید:
روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین‌های این حوزه باشند/کارگروه تولید محتوا در استان تشکیل شود
مهلت یک ماهه استاندار ایلام به دستگاه های اجرایی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.