بازنشستگان سرمایه‌های اصلی جامعه هستند
27 تیر 1402 - 13:04
بازدید 44
3
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در آیین تجلیل از بازنشستگان، ازکارافتاده ها و همراهان بازمانده نمونه تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان از سرمایه‌های اصلی جامعه هستند.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی جهانی در این مراسم که ۲۶ تیرماه برگزار شد، افزود: رشد و اعتلای فرهنگی کشور مرهون تلاش‌های بازنشستگان در مدت فعالیت و خدمت آنهاست و جوانان امروز جامعه، بازنشستگان و تجربه‌های آنان را قدر می‌دانند و از آنها بهره می‌گیرند.

وی افزود: ما از زحمات شبانه‌روزی همه بازنشستگان تقدیر و تشکر می‌کنیم زیرا ماحصل این تلاش‌ها، تجربه‌های گرانقدر و علم و دانش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود مشکلات مربوط به بازنشستگان در جامعه گفت: متاسفانه در دوره‌های قبل و در واقع چنددهه اخیر لرستان مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته و آنگونه که باید و شاید شاهد رشد و بالندگی اقتصادی و فرهنگی در استان نبوده‌ایم.

جهانی اظهار کرد: با وجود اینکه در طول تاریخ لرستان یکی از استان های برتر کشور در حوزه منابع و داشتن زنان و مردان توانند بوده است برای رفع این مشکل باید تلاش کنیم تا به جایگاه ارزشمندی در کشور، برسیم.

وی ادامه داد: مجموعه استانداری لرستان نیز در این زمینه همراهی و همگامی کامل با خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان دارد و می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت مکتوب و یا از طریق کانون های بازنشستگان ارائه کنند تا از طریق مراجع بالادستی آنها را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:
بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند علم و تجربه هستند
چرا بازنشستگان ناراضی‌اند؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.