۸۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اجرایی شد
28 تیر 1402 - 10:44
بازدید 41
2
استاندار ایلام؛ دکتر بهرام‌نیا اظهار داشت: از مجموع ۴۳۷ مصوبه‌ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در طی سال گذشته، تعداد ۳۷۲ مصوبه معادل ۸۵ درصد اجرایی شده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری‌ ایلام گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم رفع موانع واحد‌های تولیدی است که با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار ایلام گفت: امسال نیز رفع موانع تولید برای ۸۰ واحد تولیدی هدف‌گذاری شده است که با این اقدام، جهش قابل توجهی در راستای تقویت واحد‌های تولیدی در عرصه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که تلاش برای رفع موانع مابقی واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار دارد، افزود: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی هر چه بیشتر باید در مسیر رفع موانع گام بردارند.

براساس این گزارش مشکلات و موانع ۹ طرح تولیدی لوله‌ی پلی‌اتیلن شباب، تولیدی آسفالت هلیلان، جمع‌آوری و فرآوری پشم، پرورش کبک، تولید و بسته‌بندی عسل، تولید بلوک سیمانی، تولید شن و ماسه‌ی هلیلان، تولید سیم مفتول شباب، مجتمع گردشگری آبگرم دهلران، بررسی و توسط استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع موانع این طرح‌ها صادر شد.

بیشتر بخوانید:
تسهیل و رفع موانع تولید از نگاه استاندار ایلام/مفهوم بخشی به مانع زدایی و اشتغال زایی در میدان عمل !
روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین‌های این حوزه باشند/کارگروه تولید محتوا در استان تشکیل شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.