چهارمحال و بختیاری در توسعه زیست‌بوم فناوری حمایت می شود
31 تیر 1402 - 20:04
بازدید 66
2
معاون علمي، فناوري و اقتصاد دانش بنيان رييس‌جمهور گفت: شکوفايي ظرفيت‌هاي دانش‌بنيان استان‌هاي کمتربرخورداري که داراي استعداد و توانمندي‌هاي قابل توجهي در حوزه علمي و فناوري هستند، از سياست‌هاي اصلي دولت است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: روح الله دهقانی فیروزآبادی روز شنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری، همراه با استاندار در بازدید از مرکز نوآوری صنعتی واقع در شهرک صنعتی شهرکرد افزود: به‌دنبال سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و حضور مسوولان و مدیران ملی در استان‌ها، سفرهای استانی به مناطق مختلف کشور پیش‌بینی شده است و این سفر نیز با هدف بررسی ظرفیت‌های این استان و کمک به شکوفایی آن انجام گرفته است.

وی ادامه داد: حمایت از توسعه زیست‌بوم فناوری استان از جمله موارد مهمی است که در این سفر پیگیری می‌شود و این مهم با بررسی و ارزیابی میدانی ظرفیت‌های این استان امکانپذیر است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور تصریح کرد: بسیاری از استان‌ها دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی بالایی هستند اما به سبب فاصله از مرکز و یا اینکه در گذشته، این ظرفیت‌ها به خوبی دیده نشده است، نتوانسته‌اند از این قابلیت‌ها در مسیر توسعه خود استفاده کنند.
دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری نیز از جمله استان‌هایی است که اگرچه از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده اما ظرفیت‌های انسانی خوبی دارد که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه زیست بوم نوآوری این استان استفاده کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.