پیشنهاد حیرت انگیز الهلال برای جذب امباپه: ۳۰۰ میلیون یورو به پاری سن ژرمن، ۲۰۰ میلیون یورو در سال برای خود امباپه
03 مرداد 1402 - 9:44
بازدید 76
2
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی به دنبال خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن است. گفته می‌شود آن‌ها پیشنهادی به امباپه داده‌اند که به موجب آن در صورت نقل مکان به خاورمیانه، ۲۰۰ میلیون یورو در سال به دست می‌آورد. فابریزیو رومانو همچنین فاش کرده که آن‌ها پیشنهادی ۳۰۰ میلیون یورویی برای جلب رضایت پاری سن ژرمن ارائه کرده‌اند.
منبع : انتخاب
پ
پ

باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی به دنبال خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن است.

گفتمان: طبق گزارش‌ها، حداقل پنج باشگاه در روز‌های اخیر با پاری سن ژرمن تماس گرفتند تا علاقه خود برای جذب کیلیان امباپه را اعلام کنند.

این بازیکن ۲۴ ساله پس از امتناع از امضای قرارداد جدید در لیست خروج باشگاه قرار گرفت و قراردادش در تابستان آینده به پایان می‌رسد.

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، قصد ندارد او را در سال ۲۰۲۴ به صورت رایگان از دست بدهد. او برای تور پیش فصل ژاپن از فهرست بازیکنان کنار گذاشته شد تا پاری سن ژرمن نشان دهد که آماده فروش این بازیکن است.

به گفته کاوه صلح‌کل، گزارشگر اسکای اسپورت، این امر برای باشگاه‌های بزرگ جهان قابل توجه بوده و به همین دلیل پنج پیشنهاد رسمی برای خرید این بازیکن به پاری سن ژرمن رسیده است.

مشخص است که برخی از باشگاه‌های علاقه‌مند به امباپه در لیگ برتر هستند و به آن‌ها اطلاع داده شده است که باشگاه فرانسوی می‌تواند مهاجم خود را با قراردادی قرضی هم انتقال بدهد.

پاری سن ژرمن پیشنهادهای مختلفی دریافت کرده که در مورد احتمال فروش بازیکن در ازای ارقام قابل توجه است. یکی از باشگاه‌های خارج از اروپا که با پی اس جی درباره امباپه صحبت کرده، الهلال عربستان است.

گفته می‌شود آن‌ها پیشنهادی به امباپه داده‌اند که به موجب آن در صورت نقل مکان به خاورمیانه، ۲۰۰ میلیون یورو در سال به دست می‌آورد. فابریزیو رومانو همچنین فاش کرده که آن‌ها پیشنهادی ۳۰۰ میلیون یورویی برای جلب رضایت پاری سن ژرمن ارائه کرده‌اند.

این پیشنهاد رکورد مبلغ ۲۲۰ میلیون یورویی که پاری سن ژرمن برای ستاره برزیلی در سال ۲۰۱۷ پرداخت کرده بود را می‌شکند.

الهلال هنوز شخصاً با امباپه در مورد انتقال احتمالی صحبت نکرده است. این قرارداد همچنین حاوی بند آزادسازی است که می‌تواند سال آینده او را به انتقال رویایی خود به مادرید برساند.

امباپه در سال ۲۰۲۲ به شدت به حضور در مادرید نزدیک بود، اما در پاریس ماند و قراردادش را تمدید کرد. با این حال، او همچنان با رئال ارتباط داشته و پاری سن ژرمن معتقد است که این بازیکن قبلاً توافق کرده که در سال ۲۰۲۴ به صورت رایگان به آن‌ها بپیوندد.

انتقال به عربستان سعودی می‌تواند امباپه را از پاریس نجات بدهد و او سپس یک سال دیگر بند آزادسازی را فعال کرده و به رئال منتقل شود تا به آرزویش برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.