نخبگان استان طرح‌های پیشران اقتصادی را ارایه کنند
08 مرداد 1402 - 12:35
بازدید 57
9
استاندار ایلام: دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۷ مردادماه در نشست با نخگبان دانشگاهی استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه ۱۷ بین ۶۵ دانشگاه علوم پزشکی کشور را کسب کرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: نماینده عالی دولت در استان ایلام با تمجید از عملکرد پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایلام، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام، طبق رتبه بندی اعلام شده  موفق به کسب رتبه جهانی  ۱۵۱ تا ۲۰۰ در بین دانشگاه های جوان جهان، رتبه ۱۴۵ در بین دانشگاه‌های آسیا و رتبه ۵۰۱ در بین تمامی دانشگاه علوم پزشکی جهان شده است.

دکتر بهرام‌نیا خواستار ارایه نظرات و پیشنهادات نخبگان استان شد و خاطرنشان کرد: نخگبان استان می توانند با ارایه طرح‌های پیشران اقتصادی در توسعه و پیشرفت اقتصادی استان موثر و زمینه‌ساز ‌سرمایه‌گذاری و نشاط اجتماعی در استان باشند.

استاندار ایلام با اشاره به سند آمایش سرزمین و نقش آن  در توسعه اقتصادی و پیشبرد اهداف استان، تاکید کرد: سند آمایش سرزمین استان تدوین و  در این سند، پتانسیل‌های استان در ابعاد مختلف دیده شده است.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود به نرخ تورم در ایلام اشاره کرد و افزود: مرکز آمار کشور یک مرکز رسمی برای اعلام نرخ تورم و رتبه هر استان در تورم است، از زمان  استقرار دولت سیزدهم ایلام نگین گرانی در کل کشور بود که طبق آخرین اعلام مرکز آمار کشور، ایلام از نظر نرخ تورم در کشور ۸  رتبه بهبود یافته است.

وی  اضافه کرد: برای کاهش نرخ تورم در ایلام احداث میدان میوه و تره بار بسیار موثر است و برای زمین میدان میوه و تره بار  ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید:
اندوخته علمی نخبگان مسیر توسعه ایلام را هموار می کند
استاندار ایلام: افق خوبی پیش‌روی استان ایلام است/همه با هم در راستای توسعه استان قدم برداریم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.