تونل کبیرکوه دریچه ای برای ورود سرمایه گذاران به آبدانان
17 مرداد 1402 - 11:18
بازدید 126
2
فرماندار آبدانان : فرماندار آبدانان در جریان بازدید از تونل کبیرکوه به مناسب روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت: تونل کبیرکوه یکی از ابر پروژه های استان و دومین تونل طویل کشور می باشد که سرمایه بسیاری صرف آن شده و سرمایه مهمی برای منطقه و حتی کشور در بحث راهپیمایی اربعین خواهد بود.
پ
پ

به گزارش گفتمان:محمد رحمانی اظهار داشت شهرستان آبدانان که به منطقه بن بست استان مشهور است با بازگشایی تونل از این به بست جغرافیایی خارج و مأمنی مناسب و مستعد برای سرمایه گذاری می باشد .

وی با اشاره به وجود منابع خدادادی در شهرستان و بکر و دست نخورده بودن به سبب نداشتن راه دست رسی مناسب بیان داشت بازگشایی تونل کبیرکوه روزنه و دریچه ای برای سرمایه گذاران جهت بهره برداری از این منابع می باشد .

رحمانی با تمجید از پیمانکاران پروژه که با دست توانای خود چنین کار مهمی را در کمترین زمان ممکن و با کمترین تلفات به سرانجام رساندن از مهندس «موسی عزیزی» پیمانکار بومی منطقه که از جان و مال خود برای به اتمام رساندن این کلان پروژه مایه گذاشتند تقدیر نمود.

شایان ذکر است تونل کبیرکوه با طول ۴۸۰۰ متر در سال ۱۳۸۹ کلنگ زنی و در سال ۱۳۹۲ حفاری آن رسماً آغاز و با هزینه قریب هزار میلیارد تومان قرار است در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید:
تونل کبیرکوه تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد
تونل کبیرکوه مسیری ترانزیتی منحصر به فرد برای ارتباط با کشور همسایه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.