میزان خدمات دولت در رضایت مندی مردم است
09 شهریور 1402 - 6:03
بازدید 138
7
فرماندار آبدانان در جمع اصحاب رسانه:

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به منظور ارائه گزارش عملکرد یکساله دولت در شهرستان آبدانان فرماندار آبدانان طی نشستی با اصحاب رسانه شهرستان گفت شهرستان آبدانان با ۲۲۰  شهید و نیز داشتن کوچکترین شهید جنگ تحمیلی، فرمانده شهید و نیز شهید هسته ای سابقه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد که در ادوار گذشته […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به منظور ارائه گزارش عملکرد یکساله دولت در شهرستان آبدانان فرماندار آبدانان طی نشستی با اصحاب رسانه شهرستان گفت شهرستان آبدانان با ۲۲۰  شهید و نیز داشتن کوچکترین شهید جنگ تحمیلی، فرمانده شهید و نیز شهید هسته ای سابقه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد که در ادوار گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته و از نظر زیرساخت و اشتغال در مضیقه می باشد .

به گزارش گفتمان: محمد رحمانی با بیان اینکه میزان رضایت مندی مردم در ارائه خدمات دولت ها است افزود دولت سیزدهم در زمان محدود توانسته طرح های مهمی در حوزه راه سازی، بهداشت و درمان، ورزش و عمران روستایی به بهره برداری برساند تا گوشه ای از کمبودهای گذشته را جبران کند.

وی به طرح های حوزه راه اشاره و بیان کرد تونل کبیرکوه با پیشرفت ۹۰ درصدی یکی از پروژه های مهم راه سازی در استان است که دهه فجر امسال افتتاح میشود و همچنبن چهارخطه کردن مسیر خروجی آبدانان دیگر طرحی است که قسمتی از آن ظرف روزهای آینده به بهره برداری و بخشی دیگر نیز به پیمان خواهد رفت.

رحمانی به تخصیص اعتبار برای راه اندازی فرودگاه آبدانان اشاره و اجرای طرح هادی در روستاها از جمله آسفالت خیابانها و جدول کشی معابر را از دیگر طرح های شهرستان عنوان کرد.

فرماندار آبدانان بخش ورزش را از مهمترین اولویت‌های دولت برشمرد و خاطرنشان کرد بهره برداری از زمین چمن طبیعی و احداث و بهره برداری از چندین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در سطح بخشها و روستاها از خدمات قابل ذکر این دولت می باشد.

وی به بخش بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد آوردن دستگاه مهم ام آر ای و کلنگ زنی و بهره برداری از چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در سطح بخشها و روستاها از دستاوردهای این دولت می باشد.

سیستم فاضلاب شهری دیگر طرحی بود که رحمانی به آن اشاره و تاکید کرد پیمانکار این پروژه عظیم مشخص و در روزهای آینده و از محله ی هزاردر بصورت رسمی آغاز خواهد شد.

فرماندار آبدانان در بخشی دیگر از سخنانش به کنترل بازار و افزایش نظارتها در بخشهای مختلف بازار اشاره و خاطرنشان کرد طی بازدید های مختلف و نشست‌های متعدد با اصناف مختلف در خصوص نرخ دستمزدها و نیز اجازه بها با کمک اتاق اصناف نرخ های منصفانه تصویب و با سرپیچی کنندگان از این نرخنامه ها برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
بازدید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از پروژه ها و طرح های توسعه ای شهرستان آبدانان
برگزاری اولین جلسه ستاد شهرستانی طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در آبدانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.