روز گذشته ۲هزار و ۲۰۰ و از بامداد تاکنون ۷۵۰ دستگاه اتوبوس زوار را به محل سکونت خود انتقال دادند
18 شهریور 1402 - 12:34
بازدید 103
3
استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان در بازدید از پایانه مسافربری برکت:

به گزارش گفتمان: از صفر بامداد تاکنون ۴۶ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند و هم اکنون زوار با حضور در محل سکوها بلافاصله با اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده می‌شوند و هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اتوبوس در پایانه برکت موجود است. امسال از اول صفر تاکنون کل متردین مرز […]

پ
پ

به گزارش گفتمان: از صفر بامداد تاکنون ۴۶ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند و هم اکنون زوار با حضور در محل سکوها بلافاصله با اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده می‌شوند و هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اتوبوس در پایانه برکت موجود است.

امسال از اول صفر تاکنون کل متردین مرز مهران به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این میزان تردد، ۲۸۰ هزار بیش از سال گذشته است. همچنین میزان ورودی زوار از اول صفر تاکنون به بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار رسید.

از معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور به خاطر تامین اتوبوس مورد‌نیاز برای انتقال زوار قدردانی می کنم، هم اکنون  در هر ساعت بیش از یکصد اتوبوس وارد پایانه مسافربری برکت مهران می‌شود و بلافاصله با هدایت به سمت سکوها زوار را به محل سکونت خود انتقال می‌دهند.

از کمیته‌های ۱۸‌گانه اربعین و همه اعضای ستاد اربعین که با  با تمام توان پای کار هستند قدردانی می کنم، با هماهنگی‌های انجام شده آب و یخ و غذا در پایانه برکت بین زوار توزیع می‌شود و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:
زیرساخت های اربعین در استان ایلام باید تکمیل شوند
لزوم حذف گره های ترافیکی محور حمیل _ایلام تا ایام اربعین ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.