ورود نیروهای تازه‌استخدام آزمون دبیری به مدارس خوزستان در مهرماه
18 شهریور 1402 - 23:12
بازدید 63
4

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دبیری و هنرآموزی، از اضافه شدن این نیروهای تازه استخدام به آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد. به گزارش گفتمان: سید بهروز موسوی‌ بهبید با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی استخدامی […]

پ
پ

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دبیری و هنرآموزی، از اضافه شدن این نیروهای تازه استخدام به آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد.

به گزارش گفتمان: سید بهروز موسوی‌ بهبید با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی استخدامی دبیری و هنرآموزی، اظهار کرد: مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در استان خوزستان از روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه و مرحله ارزیابی تخصصی نیز از روز جمعه ۱۷ شهریورماه در ۳۹ حوزه و ۷۸ کانون ارزیابی آغاز شده است.

وی با اشاره به روند اجرای مصاحبه‌های تخصصی در قالب فرآیند ارزیابی تکمیلی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله ارزیابی مدارک، گزینش عمومی و ارزیابی تخصصی تکمیلی به صورت فشرده و تا پیش از آغاز سال تحصیلی ادامه خواهد داشت تا داوطلبانی که حدنصاب امتیازات تخصصی و شرایط عمومی را کسب کرده‌اند به آموزش و پرورش امسال اضافه شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: جذب نیروی انسانی شایسته، معتقد و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی عملکردی مورد توجه ارزیابان، تسهیل‌گران و گزینش‌گران است زیرا نیروی انسانی تحولی و توانمند تنها راه تحقق مفاد سند تحول بنیادین است.

بیشتر بخوانید:
بخشی از کمبود معلم در خوزستان، سال آینده جبران خواهد شد
۱۰ درصد استخدام معلمان کشور به خوزستان اختصاص یافت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.