۳ هزار و ۲۰۷ پرونده تخلفاتی در سطح بازار ایلام تشکیل شد
19 شهریور 1402 - 12:02
بازدید 136
6

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته در یک سال گذشته در سطح بازار سه هزار و ۲۰۷ پرونده تخلفاتی در استان ایلام تشکیل شده است. به گزارش گفتمان: رضا محمدرحیمی امروز با بیان اینکه در یک سال گذشته توسط کارشناسان صنعت، معدن و تجارت استان ۷۲ هزار و ۲۲۸ […]

منبع : تسنیم
پ
پ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته در یک سال گذشته در سطح بازار سه هزار و ۲۰۷ پرونده تخلفاتی در استان ایلام تشکیل شده است.

به گزارش گفتمان: رضا محمدرحیمی امروز با بیان اینکه در یک سال گذشته توسط کارشناسان صنعت، معدن و تجارت استان ۷۲ هزار و ۲۲۸ مورد بازرسی و نظارت بر بازار استان ایلام صورت گرفته، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل سه هزار و ۲۰۷ پرونده تخلفاتی در سطح بازار استان شده است.

رئیس سازمان صمت ایلام گفت: همچنین در این بازه زمانی ۶۰۴ مورد گشت مشترک توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با دیگر دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است.

محمدرحیمی از صدور ۱۳۶ مورد جواز تاسیس کارگاه فرش خبر داد و گفت: همچنین در این بازه زمانی ۲ فقره کارت بازرگانی در استان ایلام صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۲ فقره جواز شرکت پخش در استان از سوی سازمان صمت صادر شده است، ادامه داد: در یک سال گذشته نیز سه هزار و ۵۷۲ مورد جواز کسب صنفی در استان ایلام صادر شده است.

بیشتر بخوانید:
کشف و توقیف ۳۳۹ کالای غیر استاندارد در سطح بازار ایلام
در زمینه تامین مرغ هیچ مشکلی در بازار استان ایلام نداریم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.