سه هزار و ۴۶۰ جلد سند مالکیت روستایی و شهری در ایلام صادر شد
19 شهریور 1402 - 16:10
بازدید 46
3

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: سه هزار و ۴۶۰ جلد سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سطح استان و شهرستان‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شد. به گزارش گفتمان: مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از اجرای طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستا در سطح استان، خبر داد و […]

منبع : تسنیم
پ
پ

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: سه هزار و ۴۶۰ جلد سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سطح استان و شهرستان‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شد.

به گزارش گفتمان: مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از اجرای طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستا در سطح استان، خبر داد و افزود: این طرح با اعتباری معادل ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال شامل شن‌ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده‌روسازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری انجام شده است.

محبی در ادامه با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۹۵۰ فقره خدمات فنی به متقاضیان در سطح روستاهای استان توسط بنیاد مسکن ارائه شده است، تصریح کرد: سه هزار و ۴۶۰ جلد سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک ایلام در سطح استان و شهرستان های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی تعداد کل سهمیه استان در طرح نهضت ملی تولید مسکن را ۱۲ هزار و ۸۹۹ واحد در مدت چهار سال خواند و یادآور شد: سه هزار و ۶۰۸ واحد در قالب ۱۵ پروژه ، تعداد واحد های در دست اقدام بنیاد مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام در پایان با بیان اینکه تعداد یک هزار و ۹۲۳ واحد با پیشرفت فیزیکی میانگین ۲۷ درصد نیز در حال اجرا است، افزود: کار ساخت ۸۴ واحد در شهرهای ایوان و آبدانان و ۲ هزار و ۸۳۰ واحد در شهرهای دره شهر، سرابله، ایلام شروع شده است.

بیشتر بخوانید:
عملیات ساخت مسکن ویژه مددجویان ۲ معلولی ایلام آغاز شد
صدور ۹۹ درصدی سند برای عرصه‌های ملی در سطح استان ایلام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.