اربعین امسال کاهش محسوس تصادفات در محور ایلام – مهران/ در اربعین امسال پروژه‌های مهمی به بهره‌برداری رسید/ ۸۲ میلیارد تومان برای پارکینگ‌ اربعین هزینه شد
22 شهریور 1402 - 10:12
بازدید 102
2

بنا بر اظهارات زائرین و آمارهای ترافیکی، مسیر ایلام به مهران امسال با ایمنی و ترافیکی روان مواجه بود که کاهش محسوس تصادفات و افزایش رضایت زوار را در پی داشت. به گزارش گفتمان: مهندس سعید هژبری گفت: در اربعین سال جاری، تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته با ۶۰ درصد کاهش مواجه […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

بنا بر اظهارات زائرین و آمارهای ترافیکی، مسیر ایلام به مهران امسال با ایمنی و ترافیکی روان مواجه بود که کاهش محسوس تصادفات و افزایش رضایت زوار را در پی داشت.

به گزارش گفتمان: مهندس سعید هژبری گفت: در اربعین سال جاری، تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته با ۶۰ درصد کاهش مواجه بود.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در اربعین امسال ،تعداد افراد متوفی ناشی از تصادفات ۵۰ درصد کاهش داشت، اظهار کرد: به طور کلی در سطح استان تعداد تصادفات منجر به فوت نسبت به اربعین سال قبل ۲۸ درصد کاهش، تعداد افراد متوفی ۲۳ درصد و در تعداد تصادفات جرحی و افراد مجروح نیز به ترتیب ۴۴ و۴۰ درصد کاهش داشته است.

هژبری، اعتبار هزینه شده برای توسعه پارکینگ  اربعین را ۸۲ میلیارد تومان اعلام و توضیح داد: توسعه پارکینگ اربعین در قالب پارکینگ اربعین ۲ با مساحت ۲۵ هکتار، سبب شد تا ظرفیت پارکینگ اربعین به ۱۰۰ هزار خودرو افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی پارکینگ اربعین شامل محصور‌سازی کامل، زون بندی، روشنایی، پایش تصویری، آسفالت معابر، ایجاد بونه، احداث موکب و سرویس بهداشتی و نمازخانه در این پارکینگ ها موجب بهبود کیفیت خدمات‌دهی و فراهم آمدن شرایط رفاهی مناسبی برای زوار شد.

بیشتر بخوانید:
بزرگراه ایلام مهران از اصلی ترین پروژه های راهسازی استان است/ همدلی و همراهی خوبی بین سازمان‌های دخیل در اربعین وجود دارد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.