آغاز احداث ۱۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ایلام
22 شهریور 1402 - 20:59
بازدید 63
4

استاندار ایلام گفت: عملیات احداث ۱۶ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است. به گزراش گفتمان: حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: از مجموع تعهد چهار ساله ساخت ۳۲ هزار واحد ملی مسکن استان ایلام، در بخش مسکن شهری ۶ هزار و ۸۴۱ […]

منبع : تسنیم
پ
پ

استاندار ایلام گفت: عملیات احداث ۱۶ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

به گزراش گفتمان: حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: از مجموع تعهد چهار ساله ساخت ۳۲ هزار واحد ملی مسکن استان ایلام، در بخش مسکن شهری ۶ هزار و ۸۴۱ واحدتوسط اداره کل راه شهرسازی در حال اقدام است.

وی با بیان اینکه سهم منازل روستایی احداث هشت هزار واحد مسکن در مناطق روستایی مختلف استان است، افزود: پنج هزار و ۷۴۴ مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی استان آغاز شده است.

بهرام‌نیا بر پرداخت سهم بانک‌های عامل از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و یادآور شد: هیچ توجیهی از بانک‌ها در قبال عدم پرداخت سهمیه تعیین شده از تسهیلات مسکن ملی پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام از همه بانک‌های عامل خواست نسبت به تکالیف قانونی خود در بحث نهضت ملی مسکن و پرداخت به موقع تسهیلات این حوزه عمل کنند.

وی ادامه داد: همه بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، با قید سهم هر بانک از تسهیلات، توسط اداره کل راه و شهرسازی از طریق صدا و سیما و رسانه های معتبر اعلام شود.

وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت بالای موضوع نهضت ملی مسکن، در نشست‌های آتی شورای تامین مسکن باید مدیران دستگاه ها و نهادهای مرتبط با حوزه مسکن حضور داشته باشند.

بهرام‌نیا افزود: برای رفع مشکلات و تسریع در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن، از امروز به مدت چهار روز به‌طور مستمر و متواتر جلسات مسکن برگزار و به مدت یک هفته فقط به موضوع مسکن پرداخته خواهد شد.

به گفته استاندار ایلام، الحاق هرگونه زمین برای احداث مسکن شهری و روستایی بلامانع است و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از موضوعات اساسی استان است، ادامه داد: پیشرفت در ایجاد طرح‌های نهضت مسکن نیازمند همکاری دو سویه بانک‌های عامل و اداره کل راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید:
مصوبات شورای تامین مسکن لازم الاجراست
باید بیشتر ساخت و سازهای ایلام در مناطق بافت فرسوده انجام گیرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.