بازارچه مرزی «هنگه‌ژال» بانه بازگشایی شد
23 شهریور 1402 - 11:32
بازدید 105
6

بازارچه مرزی هنگه ژال بانه در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان کردستان با پیگیری‌های دادگستری استان و همراهی دولت بازگشایی شد. به گزارش گفتمان: ‌اردیبهشت ماه رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود و در صدر یک هیأت عالی قضایی به استان کردستان سفر کرد که یکی از مصوبات سفر […]

منبع : تسنیم
پ
پ

بازارچه مرزی هنگه ژال بانه در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان کردستان با پیگیری‌های دادگستری استان و همراهی دولت بازگشایی شد.

به گزارش گفتمان: ‌اردیبهشت ماه رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود و در صدر یک هیأت عالی قضایی به استان کردستان سفر کرد که یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان بازگشایی و رونق بازارچه‌های مرزی استان بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در این سفر با تبیین و تشریح علل پیش نرفتن برخی موضوعات در برخی استان‌ها، تاکید کرد: عدم درک مشترک نسبت به موضوعات و وجود اختلاف پیرامون راه‌حل‌ها، از دلایل پیش نرفتن برخی موضوعات در استان‌ها است؛ برای مثال در همین موضوع بازارچه‌های مرزی در استان کردستان، مدیران استانی با همفکری و اتخاذ راهکار‌های مشترک می‌توانند مسئله را رفع کنند و وقتی مدیران در مرکز، اتحاد و راه حل مشترک مدیران استانی را مشاهده می‌کنند، نسبت به رفع همه جانبه مسائل استان اهتمام بیشتری را به کار می‌گیرند.

حدود ۴ ماه پس از سفر رئیس قوه قضاییه به کردستان بازارچه مرزی «هنگه ژال» بانه با کمک و همراهی دولت بازگشایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این رابطه اظهار کرد: بازگشایی بازارچه‌های موقت غیررسمی در استان یکی از مطالبات مردم استان خصوصا مرزنشینان بوده است.

وی گفت: در همین راستا بازارچه مرزی «هنگه ژال» شهرستان بانه با ورود و پیگیری مستمر دستگاه قضایی استان از طریق طرح و پیگیری موضوع در جلسات شورای تامین استان، شورای دستگاه‌های نظارتی و همچنین کارگروه ویژه مرز، و با کمک و همکاری دولت بازگشایی شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: پیگیری‌های مستمر دستگاه قضایی استان تا حصول نتیجه درباره رفع موانع حقوقی سایر بازارچه‌های مرزی استان نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
واردات کالا در بازارچه مرزی سیرانبند بانه از سرگرفته شد
بازارچه سیرانبند بانه برای واردات کالاهای مرزنشینی آمادگی دارد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.