اول‌مهر نماد تلاش جامعه و دولت برای تربیت نسلی با استعداد و پیشرو است
01 مهر 1402 - 10:19
بازدید 76
2

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: اول مهرماه نه تنها نمادی از آغاز یک سال‌تحصیلی جدید است، بلکه نمایانگر تلاش مستمر جامعه برای تربیت نسل‌های با استعداد و پیشرو در راه توسعه‌ کشور است. به گزارش گفتمان: در پیام روز شنبه علیرضا قاسمی فرزاد آمده است : […]

منبع : ایرنا
پ
پ

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: اول مهرماه نه تنها نمادی از آغاز یک سال‌تحصیلی جدید است، بلکه نمایانگر تلاش مستمر جامعه برای تربیت نسل‌های با استعداد و پیشرو در راه توسعه‌ کشور است.

به گزارش گفتمان: در پیام روز شنبه علیرضا قاسمی فرزاد آمده است : ‌آموزش و پرورش همواره در صلابت جامعه نقش بسزایی داشته و با گذشت زمان، تحصیل و یادگیری علاوه بر فرآیند تربیت فردی، به ساختارهای اقتصادی و اجتماعی نیز رنگ و بویی تازه می‌بخشد.

در ادامه این پیام آمده است: با بازگشایی مدارس و آغاز سال‌تحصیلی جدید در ابتدای مهرماه، یک فصل جدید از مسیری پر از ایمان و امید برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیزمان آغاز می‌شود.

این پیام می افزاید: والدین گرامی که در کنار فرزندان خود ایستاده و از پیشرفت آنها حمایت می‌کنند نیز نقش بی‌بدیلی در تربیت نسل‌های آینده ایران اسلامی دارند.

در پیام استاندار آمده است: اینجانب سال‌تحصیلی جدید را به تمامی دانش‌آموزانی که به دنبال دستیابی به دانش و مهارت‌های نو هستند، تبریک می‌گویم و مراتب قدردانی و تشکر خود را به معلمان و مربیان که با پشتکار و عشق مشغول آموزش نسل‌های آینده و رشد معنوی و فکری کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی هستند، اعلام می‌کنم

قاسمی فرزاد ابراز امیدواری کرد این سال‌تحصیلی برای همه‌ دانش‌آموزان و دانشجویان میهن عزیزمان پُر از موفقیت، سلامتی و بهروزی باشد و با همراهی مسئولین امر آموزش و پرورش در ضلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و در سایه رهبری داهیانه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران بپردازند.

بر اساس آخرین گزارش ها، استان همدان دارای ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه با ۳۲۴ هزار دانش آموز است.

همچنین ۲۹ شهریور ماه ۳۲ هزار کلاس اولی در استان همدان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را آغاز کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.