۲۵۳ زندانی جرائم غیرعمد همدان چشم امید به کمک خیران دارند
02 مهر 1402 - 15:48
بازدید 29
0

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۵۳ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۴۰ زندانی مرد و ۱۳ زندانی زن در زندان های این استان به سر می برند که برای آزادی چشم امید به کمک خیران دارند. به گزارش گفتمان: «یدالله روحانی منش» روز یکشنبه افزود: زندانیان جرائم غیر عمد این استان شامل ۱۸۳ محکوم مالی، […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۵۳ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۴۰ زندانی مرد و ۱۳ زندانی زن در زندان های این استان به سر می برند که برای آزادی چشم امید به کمک خیران دارند.

به گزارش گفتمان: «یدالله روحانی منش» روز یکشنبه افزود: زندانیان جرائم غیر عمد این استان شامل ۱۸۳ محکوم مالی، ۶۵ زندانی مهریه، سه زندانی دیه ناشی از سوانح و ۲ زندانی نفقه می شود.

وی با بیان اینکه پیرترین زندانی همدان ۸۶ سال سن دارد گفت: این فرد به علت محکومیت مالی در زندان به سر می برد و پرونده وی در مرحله تحقیقات محلی است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: ۱۰۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در ۶ ماهه امسال با کمک خیران و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

روحانی منش ادامه داد: این افراد شامل ۶۹ زندانی مالی، ۳۱ زندانی مهریه، یک زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح و یک زندانی نفقه است که با پیگیری ها و تلاش ستاد دیه و همراهی و مشارکت افراد خیر از زندان آزاد شدند.

وی افزود: مجموع بدهی این تعداد زندانی آزاد شده افزون بر ۶۴۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال بود که با اقدامات موثر ستاد دیه استان و همچنین مشارکت فعال افراد خیر، تامین و برای آزادی این افراد به شاکیان آنها پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: البته با توجه به اقدامات انجام شده ۹۹ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال از این میزان بدهی توسط شاکیان بخشیده شد و حدود ۱۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال آن نیز توسط خود افراد زندانی، تامین و پرداخت شده است.

روحانی منش افزود: بیش از ۴۷۴ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال از بدهی زندانیان آزاد شده نیز با رای قاضی، اعسار به تقسیط(قسط بندی) شده است.

وی گفت: میزان کمک پرداختی به پرونده های مالی و دیه ۲۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال است ضمن اینکه ۲۹ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال از بدهی زندانیان در قالب تسهیلات با مشارکت بانک های ملت، ملی، صادرات و تجارت تامین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید:
۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد همدان با کمک خیرین آزاد شدند
۳۱۱ زندانی همدان به آغوش خانواده بازگشتند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.