تامین اتوبوس مسیر ایلام – تهران اولویت شرکت های حمل و نقل استان باشد
02 مهر 1402 - 18:14
بازدید 39
3

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام – تهران اولویت شرکت های حمل و نقل استان باشد، گفت: تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس در قرارداد شرکت های نفتی و پالایشگاه در استان بوده که بایستی سریعا توسط  شرکت های حمل و نقل عودت داده شوند. به گزارش گفتمان: سعید هژبری روز […]

منبع : ایرنا
پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام – تهران اولویت شرکت های حمل و نقل استان باشد، گفت: تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس در قرارداد شرکت های نفتی و پالایشگاه در استان بوده که بایستی سریعا توسط  شرکت های حمل و نقل عودت داده شوند.

به گزارش گفتمان: سعید هژبری روز یکشنبه در جلسه بررسی عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان، با اشاره به نارضایتی از شرکتهای حمل و نقل عمومی بویژه مسیر ایلام به تهران و سایر مراکز استانها بر نظارت مستمر اداره کل راهداری حمل و نقل استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ناوگان حمل و نقل عمومی بایستی ارائه خدمت مطلوب به مردم استان باشد، تصریح کرد: اتوبوس به میزان مورد نیاز متقاضیان سفر به سایر شهرستانها و متناسب با نیاز متقاضیان سفر به تهران بایستی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر لزوم برخورد اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان با شرکتهای حمل و نقل متخلف با استفاده از ظرفیت ماده ۱۳، گفت: شرکت های نفتی و پالایشگاه برای حمل و نقل پرسنل خود بایستی از ظرفیت سایر ناوگان ها از جمله مینی بوس و وَن استفاده کنند.

هژبری با اشاره به اینکه تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس که درقرارداد این شرکت ها هستند بایستی سریعا توسط شرکت های حمل و نقل عودت داده شوند، یادآور شد: این تعداد اتوبوس بایستی در حوزه برون شهری و در راستای حمل و نقل مسافران فعالیت داشته و بکارگیری شوند.

وی تصریح کرد: با نظارت انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل نسبت به تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران با توجه ضرورت و مازاد اتوبوس در سایر مسیرها، اقدام شود و صورتی که اتوبوس مسیر ایلام به تهران توسط شرکت های حمل و نقل تامین نشود، شعبه مهران شرکت ابطال و سهیمه سوخت و کارت هوشمند آنها نیز غیر فعال خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران از اولویت های استان است، ابراز کرد: برای انتقال زائرین ورودی به مهران می توان از ون و خودروهای سواری به سایر شهرها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه اتوبوس ها موکلف هستند از صورت وضعیت برخط استفاده کرده و پلیس راه با متخلفین برخورد و از تردد آنها جلوگیری کند.

استان ایلام دارای تعداد ۹۶ دستگاه اتوبوس بوده که از این تعداد ۲۵ دستگاه در محور ایلام به تهران فعالیت داشته که اخیرا از این تعداد ۱۳ دستگاه با شرکت های نفت و گاز قرارداد بسته و هیچگونه خدماتی به محور تهران به ایلام و بلعکس ندارند و همین امر موجب مشکلاتی برای مسافران مسیر ایلام به تهران و تهران به ایلام شده است.

بیشتر بخوانید:
با متخلفان کمبود بلیت اتوبوس در ایلام برخورد قضایی می‌شود
درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یکی از رانندگان اتوبوس تکذیب شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.