با وجود بارترافیکی بالا در معابر همدان، گره‌ترافیکی وجود ندارد
03 مهر 1402 - 10:15
بازدید 40
3

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس بارترافیکی بالایی را در معابر شهری شاهد هستیم اما خوشبختانه گره ‌ترافیکی در سطح شهر همدان وجود ندارد. به گزارش گفتمان: سرهنگ عباس فارسی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها برای امروز، محلاتی که سال گذشته و روزهای نخست مهرماه دارای مشکل بود، […]

منبع : ایسنا
پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس بارترافیکی بالایی را در معابر شهری شاهد هستیم اما خوشبختانه گره ‌ترافیکی در سطح شهر همدان وجود ندارد.

به گزارش گفتمان: سرهنگ عباس فارسی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها برای امروز، محلاتی که سال گذشته و روزهای نخست مهرماه دارای مشکل بود، شناسایی کرده و نسبت به استقرار نیرو اقدام شد به طوریکه تاکنون وضعیت ترافیکی خوب بوده و شرایط خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه بار اصلی ترافیک در تقاطع‌های اصلی شهر است که عادی است، خاطرنشان کرد: طبق رصدهای انجام شده اکثر خودروهایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، تک‌ سرنشین هستند و بیشتر خانواده‌ها جابه‌جایی دانش‌آموزان را انجام می‌دهند که با تعیین تکلیف سرویس مدارس اوضاع بهتر می‌شود.

فارسی با اشاره به ترافیک سنگین در تقاطع پژوهش و اعزام نیروهای بیشتر به این منطقه به منظور روانسازی ترددها، تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در خیابان طالقانی، بلوار بعثت، میدان پژوهش، میدان فردوسی و پیشاهنگی سنگین است.

وی مطرح کرد: انتظاری که مردم دارند این است که گره ترافیکی نداشته باشیم اما واقعیت این است که همدان کلانشهر بوده و بارترافیکی در آن بالاست و نمی‌توان توقع داشت که تردد بالایی نداشته باشد.

فارسی با تأکید بر اینکه با بررسی مانیتورینگ مشاهده می‌شود که توقف در معابر نداریم، همه خودروها در حال حرکت هستند و گروه ترافیکی وجود ندارد، مطرح کرد: اگر کابران ترافیک رفتار صحیحی داشته، توقف دوبله و سد معبر نداشته باشند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی درباره اقدامات پلیس راهور برای حل مشکل ترافیک ایجادی از سوی مراکز آموزشی واقع در معابر پردد شهر همدان توضیح داد: با بررسی این مدارس، تعدادی اقدام به جابه‌جا درب ورودی خود کردند؛ مدرسه واقع در خیابان طالقانی درب ورودیش جابه‌جا شد و برای آن مدارسی که هنور اقدامی انجام نداده و مشکل ایجاد می‌کردند، از عوامل پلیس راهور برای روانسازی ترافیک استفاده کردیم تا سدمعبر و توقف دوبله نباشد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان به مردم توصیه کرد که قرار نیست حتماً تمام خودروها مثلاً در داخل میدان بعثت قرار گیرند، می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند؛ همدان دارای چند رینگ است و راه‌های جایگزین زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:
ساعت کاری ادارات همدان با هدف کاهش بار ترافیکی تغییر یافت
اندر احوالات پروژه کریدور شمالی همدان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.