دانشکده داروسازی در سنندج در آینده نزدیک شروع به کار می‌کند
05 مهر 1402 - 10:12
بازدید 39
4

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به همت این دانشگاه، در طول یک سال آینده دانشکده داروسازی در این مجموعه علمی شروع به کار خواهد کرد. به گزارش گفتمان: خادم عرفان از اخذ مجوزهای لازم برای شروع به کار دانشکده داروسازی در سنندج و زیر مجموعه این واحد علمی در استان خبر داد. وی اظهار […]

منبع : مهر
پ
پ

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به همت این دانشگاه، در طول یک سال آینده دانشکده داروسازی در این مجموعه علمی شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش گفتمان: خادم عرفان از اخذ مجوزهای لازم برای شروع به کار دانشکده داروسازی در سنندج و زیر مجموعه این واحد علمی در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: در روند اجرایی و پروژه‌های بلند مدت و کوتاه مدت این واحد علمی علاوه بر دانشکده داروسازی، که در سال آینده شروع به کار آن حتمی خواهد بود، این مجموعه علمی در طی سال‌های پیش رو هم در نظر دارد دانشکده فناوری‌های نوین را هم به مجموعه علمی خود بیفزاید.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید کلاس‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رسماً آغاز شده، بیان کرد: با توجه به اینکه رسماً نتایج نهایی آزمون کنکور اعلام نشده، و هنوز آمار نهایی از تعداد دانشجویان جدیدالورود اعلام نشده، اما احتمالاً ۶۰۰ تا ۷۰۰ دانشجوی جدیدالورود به تعداد دانشجویان دانشگاه افزوده شده باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تعداد دانشجویان این دانشگاه بین ۳ هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۸۰۰ نفر خواهد بود، همچنین اعلام کرد: تعداد ۳۱۵ هیئت علمی در دانشگاه مشغول فعالیت هستند و قاعدتاً تعدادی بازنشستگی و خاتمه خدمت در طول سال خواهیم داشت که بعضاً افراد جدید هم در طول سال به همکاران اضافه خواهد شد.

عرفان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۴۰۱، ۴۰۲ تعداد ۹ نفر به اعضای هیئت علمی دانشگاه افزوده شد، اذعان کرد: در طول سال دوره‌های آموزشی به صورت مداوم برای پزشکان، کادر درمان، بخش خصوصی و دیگر افراد مجموعه به منظور افزایش بار علمی و آشنایی با متد روز دنیا برگزار خواهد شد که قاعدتاً بازخورد و بازتاب گسترده علاوه بر ارزشمند بودن خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اضافه شدن رشته‌های جدید در سال تحصیلی جدید، بیان کرد: تعداد ۳ رشته جدید در دوره کارشناسی ارشد، با عنوان روانشناسی بالینی، آموزش پزشکی و مدیریت حوادث و بلایا به عناوین درسی افزوده شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دو دوره تخصصی اورولوژی و اکومیو نیز در دوره phd ، دکتری اپیدمیولوژی از عناوین درسی جدید در سال تحصیلی پیش رو خواهد بود.

وی گفت: امیدوارم سال تحصیلی جدید، شروع سالی پربار در کسب علم و دانش و پر افتخار در تقویم تعلیم و تربیت باشد.

بیشتر بخوانید:
قرار گرفتن دانشگاه کردستان در جمع ۲۰ دانشگاه برتر کشور
دانشگاه کردستان براساس رتبه‌بندی تایمز در صدر کشور قرار گرفت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.