ارتقای سلامت مادران باردار در مناطق محروم لرستان در اولویت است
08 مهر 1402 - 21:52
بازدید 44
4
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به طرح ارتقای سلامت مادران باردار در مناطق محروم این استان، گفت: ۵ میلیارد تومان تاکنون در این طرح پرداخت شده‌است. به گزارش گفتمان: جلال شیخ‌پور با اشاره به خدمت‌رسانی به مددجویان تحت‌حمایت و اقشار نیازمند، اظهار داشت: توزیع سبدهای غذایی بین افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه یکی از […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی منبع : تسنیم
پ
پ

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به طرح ارتقای سلامت مادران باردار در مناطق محروم این استان، گفت: ۵ میلیارد تومان تاکنون در این طرح پرداخت شده‌است.

به گزارش گفتمان: جلال شیخ‌پور با اشاره به خدمت‌رسانی به مددجویان تحت‌حمایت و اقشار نیازمند، اظهار داشت: توزیع سبدهای غذایی بین افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای حمایت از زنان باردار و شیرده است.

وی با اشاره به شناسایی مادران باردار نیازمند در لرستان، افزود: کمک به رفع سوءتغذیه زنان باردار و شیرده با همکاری مراکز بهداشت این استان در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، عنوان کرد: تمام مادران باردار و شیرده که دچار سوءتغذیه هستند باید از سوی مراکز بهداشت این استان معرفی شوند و نیازمندی آنان نیز از سوی کمیته امداد تأیید شود.

وی با تأکید به اینکه تغذیه مادران باردار و شیرده مناطق محروم لرستان در اولویت است، بیان کرد: شارژ بن‌کارت تغذیه و پیگیری دریافت سبد غذایی خانواده‌ها از جمله وظایف کمیته امداد برای ارتقای سلامت مادران باردار است.

شیخ‌پور با بیان اینکه ۳۵۰ هزار تومان سرانه ماهانه هر مادر باردار و شیرده از کمک‌هزینه بهبود تغذیه است، گفت: از ابتدای امسال به تعداد ۲۴۶۷ نفر ماهانه هر نفر مبلغ ۳۵۰ هزار تومان در قالب شارژ بن کارت برای تهیه سبد غذایی پرداخت شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، ابراز کرد: حدود ۵ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون برای ارتقای سلامت مادران باردار و شیرده در این استان پرداخت شده‌است.

بیشتر بخوانید:
۲۵۰۰ کودک لرستانی دچار سوءتغذیه هستند
والدین، سوء تغذیه کودکان را با ترفندهای غذایی درمان کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.