سهم تسهیلات کرونایی با پرداختی بانک‌ها هم‌خوانی ندارد
16 شهریور 1399 - 16:18
بازدید 126
5

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: سهم تسهیلات کرونایی شهرستان با پرداختی بانک‌ها هم‌خوانی ندارد. به گزارش گفتمان زاگرس:احمد گودرزیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بروجرد که امروز ۱۶شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب و پرداختی تسهیلات شاغلان و کارفرمایان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در بروجرد همخوانی ندارد […]

پ
پ

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: سهم تسهیلات کرونایی شهرستان با پرداختی بانک‌ها هم‌خوانی ندارد.

به گزارش گفتمان زاگرس:احمد گودرزیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بروجرد که امروز ۱۶شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب و پرداختی تسهیلات شاغلان و کارفرمایان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در بروجرد همخوانی ندارد که این امر باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: برخی مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار خسارت اقتصادی شده‌ اما در رسته‌های تعریف شده گنجانده نشده‌اند که این موضوع باید طی مکاتبات با وزارت خانه حل‌وفصل شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: در اشتغال روستایی ۳۲ درصد جذب سرمایه داشته‌ایم، باید طرح‌هایی که تسهیلات اشتغال روستایی را جذب می‌کنند را شناسایی و معرفی کنیم.

گودرزیان با بیان اینکه میزان اعتبارات پرداختی در بروجرد در مقایسه با برخی دیگر از شهرستان‌های لرستان پایین است اضافه کرد: برای تسهیلات اشتغال روستایی خوشه‌های اقتصادی و صنعتی در روستاها تعریف شده است.

وی بیان کرد: باید مرکز استان همکاری لازم را داشته باشند تا از وام اشتغال روستایی برای رونق اشتغال در روستاها بهره‌مند شویم.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.