هشدار زرد هواشناسی در لرستان صادر شد
09 مهر 1402 - 19:01
بازدید 32
2

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان با اشاره به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در این استان از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد. به گزارش گفتمان: زینب اکبری با اشاره به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در لرستان، اظهار داشت: این شرایط از ۱۰ مهر آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. وی با اشاره به […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان با اشاره به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در این استان از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

به گزارش گفتمان: زینب اکبری با اشاره به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در لرستان، اظهار داشت: این شرایط از ۱۰ مهر آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به ابرناکی، بارش پراکنده و نقطه‌ای، گاهی رعدوبرق، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گردوغبار در لرستان، افزود: شرایط ناپایدار جوی اغلب در نقاط مختلف این استان و به‌ویژه نیمه شمالی فعالیت دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان عنوان کرد: شرایط ناپایدار جوی در سطح این استان با مخاطراتی همچون لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد و احتمال ایجاد رواناب همراه است.

وی بیان کرد: سقوط اشیا، خسارت به برخی سازه‌ها، شکسته‌ شدن درختان و کاهش میدان دید افقی در پی حاکمیت شرایط ناپایدار جوی از دیگر مخاطرات سامانه جوی جدید در لرستان است.

اکبری گفت: احتیاط در تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، عدم صعود به ارتفاعات، تحکیم انواع سازه‌های سبک، اجتناب از تردد و توقف در اطراف ساختمان‌های نیمه‌کاره و تابلوهای شهری به مردم توصیه می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.