گردشگران برای سفر به کرمانشاه تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند
13 مهر 1402 - 11:48
بازدید 48
2

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: گردشگران برای سفر به کرمانشاه تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند. به گزارش گفتمان: وحید امیری اظهار کرد: چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه بین استانداری، حج و زیارت، میراث‌فرهنگی کرمانشاه و بانک مهر ایران منعقد شد تا بر اساس آن به زائران اربعین حسینی در کرمانشاه تسهیلات […]

پ
پ

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: گردشگران برای سفر به کرمانشاه تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.

به گزارش گفتمان: وحید امیری اظهار کرد: چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه بین استانداری، حج و زیارت، میراث‌فرهنگی کرمانشاه و بانک مهر ایران منعقد شد تا بر اساس آن به زائران اربعین حسینی در کرمانشاه تسهیلات سفر پرداخت شود.

وی با بیان اینکه توسعه این طرح در گام‌های بعدی مورد تاکید قرار گرفت، افزود: در گام بعدی تصمیم گرفته شد تا به منظور ترغیب و تشویق گردشگران سراسر کشورمان برای سفر به کرمانشاه این تسهیلات را به آنها پرداخت کنیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به این طرح هر گردشگری که بخواهد در قالب تور به کرمانشاه سفری داشته باشد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به وی برای پرداخت هزینه‌های تور، اقامت و خرید سوغات پرداخت خواهد شد.

امیری با اشاره به شرایط و نحوه پرداخت این تسهیلات، گفت: زمانی که یک گردشگر قصد سفر به کرمانشاه را دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و از آنجا او را به این بانک معرفی می‌کنند، بانک هم موظف است ظرف مدت ۵ روز به درخواست گردشگر متقاضی دریافت این تسهیلات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: رقم پرداخت این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است که در قالب سفر کارت به گردشگران داده می‌شود و نحوه بازپرداخت آن هم به دو شکل یک ساله با نرخ سود ۴ درصد و شش ماهه با نرخ سود ۲ درصد است.

بیشتر بخوانید:
تعطیلی پنجشنبه‌ها اقتصاد گردشگری کرمانشاه را رونق می‌دهد
گردشگری کرمانشاه به کجا می‌رود؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.