پاکسازی و لایروبی مسیل ها و کانال های سطح شهر ایلام
15 مهر 1402 - 9:42
بازدید 89
4

با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش و به منظور تسهیل هدایت آب های سطحی از کانال های سطح شهر ایلام امروز طرح لایروبی مسیل ها و جمع آوری نخاله ها در ایلام اجرا شد. به گزارش گفتمان: مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از اجرای طرح ضربتی پاکسازی شبکه های اصلی جمع آوری آبهای سطحی […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش و به منظور تسهیل هدایت آب های سطحی از کانال های سطح شهر ایلام امروز طرح لایروبی مسیل ها و جمع آوری نخاله ها در ایلام اجرا شد.

به گزارش گفتمان: مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از اجرای طرح ضربتی پاکسازی شبکه های اصلی جمع آوری آبهای سطحی و لایروبی این شریان ها با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی خبر داد و اظهار داشت، این طرح از ۱۰ مهرماه  آغاز و به صورت ضربتی تا ۲۰ مهرماه به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه ها ، مسیل ها و کانالهای اصلی و فرعی در شهرستان ایلام در قالب یک برنامه زمان بندی شده افزود: به همین منظور  و با مشارکت چندین دستگاه  اجرایی  عملیات پاکسازی  در مناطق مختلف و پرخطر شهر ایلام از جمله ارغوان ، هانیوان ، کمربندی شرقی و غربی ، و …. در حال اجرا است تا با هدایت آب های سطحی از آبگرفتگی احتمالی معابر هنگام بارش‌های فصلی پیشگیری شود.

بیگلریان در ادامه پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد و  خواستار مشارکت شهروندان در پاکسازی شهر با عدم رها سازی  زباله های شهری و تخلیه نخاله های ساختمانی در انهار و مسیل های  حاشیه شهر ها شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.