تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن در کرمانشاه در اولویت قرار گیرد
19 مهر 1402 - 9:57
بازدید 55
7
استاندار کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نهضمت ملی مسکن در استان در حال پیگیری است، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن در کرمانشاه در اولویت قرار گیرد. به گزارش گفتمان: محمدطیب صحرایی در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: ساخت واحدهای جدید مسکونی […]

منبع : مهر
پ
پ

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نهضمت ملی مسکن در استان در حال پیگیری است، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن در کرمانشاه در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گفتمان: محمدطیب صحرایی در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: ساخت واحدهای جدید مسکونی در استان یک اولویت است ولی همزمان باید تکمیل طرح‌هایی که طی سالیان گذشته دچار رکود و یا دچار تأخیرهای جدی شده‌اند نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: افرادی زیادی از هم استانی‌ها منتظر تحویل این واحدهای نیمه کاره هستند و باید برای تکمیل آن‌ها اقدام شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه واگذاری ۱۰۳ هکتار زمین برای طرح جوانی جمعیت را یک اتفاق بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برای یک هزار و ۴۰۰ واحد برگ واگذاری صادر شده که مردم در حال تحویل گرفتن آنها هستند.

صحرایی عنوان کرد: این واگذاری‌ها مقدمه‌ای برای رفاه بیشتر مردم و تشویق برای جوانی جمعیت است و در روزهای آینده این رویداد را حتماً جشن خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: خبر خوشحال کننده دیگر تخصیص ۱۳۴ میلیارد تومان بودجه حمایتی برای تأمین هزینه‌های اجرای تأسیسات و اقدامات زیربنایی طرح‌های حمایتی مسکن است.

اختصاص ۱۰۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن کرمانشاه

استاندار کرمانشاه یادآور شد: انجام مراحل تاسیساتی و زیربنایی واحدهای مسکونی طرح مسکن ملی توسط دولت به کاهش سهم آورده مردم و تسهیل در روند خانه دار شدن آن‌ها کمک می‌کند.

صحرایی گفت: طبق گزارش بنیاد مسکن تاکنون ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن ملی در مراحل مختلف آماده سازی و تکمیل معابر قرار دارد که کار بیش از نیمی از آن به اتمام رسیده و واحدهای باقی مانده هم تا پیش از آغاز فصل زمستان به اتمام می‌رسد.

وی عنوان کرد: همچنین در نشست امروز مجوز استفاده از یک هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی روستاها در استان کرمانشاه برای استفاده در طرح نهضت ملی مسکن صادر شد.

بیشتر بخوانید:
فرصت یک ماهه استاندار کرمانشاه به شهرسازی برای تامین زمین مناسب طرح ملی مسکن
استاندار کرمانشاه درخواست افزایش سقف وام مسکن اقدام ملی را داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.