استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد
20 مهر 1402 - 19:45
بازدید 47
5

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مسکن استان با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد. به گزارش گفتمان: سیدعلی احمدزاده روز پنجشنبه در شورای مسکن استان گفت: طرح نهضت ملی مسکن اولویت مهم دولت، این استان و مردم بوده و مجموعه […]

منبع : ایرنا
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مسکن استان با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

به گزارش گفتمان: سیدعلی احمدزاده روز پنجشنبه در شورای مسکن استان گفت: طرح نهضت ملی مسکن اولویت مهم دولت، این استان و مردم بوده و مجموعه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و سیستم بانکی با جدیت پای کار باشند.

وی در این نشست افزود: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم دولت، این استان و مردم است و همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و سیستم بانکی باید با جدیت و تلاشی مضاعف در این زمینه پای کار باشند.

احمدزاده در این نشست گفت: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم دولت، این استان و مردم است و همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و سیستم بانکی باید با جدیت و تلاشی مضاعف در این زمینه پای کار باشند.

استاندار، با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، گفت: این طرح، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای حل مشکل مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: تعدادی از مردم این استان، به ویژه جوانان، در شرایط سخت اقتصادی، مستاجر بوده و چشم انتظار تحقق وعده دولت در طرح نهضت ملی مسکن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و سیستم بانکی باید با جدیت و تلاشی مضاعف در این زمینه پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه تاخیر در اجرای این طرح، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد خواهد کرد، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با ارائه گزارش‌های منظم از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به استانداری این استان کمک کنند.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی نتوانند در اجرای این طرح به تعهدات خود عمل کنند، با برخورد جدی مواجه خواهند شد.

وی همچنین خواستار توجه به زیرساخت‌های گاز، آب و برق در طرح نهضت ملی مسکن شد و گفت: دستگاه‌های عضو وزارت نیرو، راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه موظف شدند به صورت یک‌سوم برای زیرساخت‌ها آورده داشته باشند که راه و شهرسازی به عنوان متولی طرح نهضت ملی به تعهدات خود عمل نکرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولین تخصیص‌ها در حوزه سازمان برنامه و بودجه استان در طرح نهضت ملی مسکن انجام شود، گفت: این سازمان گزارشی از موافقت‌نامه‌های مبادله شده در این خصوص ارائه دهد تا اگر در جایی مشکل و موانعی باشد برطرف شود.

بیشتر بخوانید:
۵۱۶ واحد مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است
تامین و پرداخت تسهیلات حوزه مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.