اشتغال نابینایان وکم بینایان با جدیت دنبال می‌شود
24 مهر 1402 - 14:47
بازدید 32
4
فرماندار سقز:

فرماندار شهرستان سقز گفت: اشتغال نابینایان و کم بینایان با جدیت دنبال می شود و در این زمینه باید طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای این قشر در نظر گرفته شود. به گزارش گفتمان: جعفر توان روز دوشنبه با حضور در جمع اعضای موسسه رفاه نابینایان شهرستان سقز اظهار کرد: بی شک بسیاری از نابینایان و […]

منبع : ایرنا
پ
پ

فرماندار شهرستان سقز گفت: اشتغال نابینایان و کم بینایان با جدیت دنبال می شود و در این زمینه باید طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای این قشر در نظر گرفته شود.

به گزارش گفتمان: جعفر توان روز دوشنبه با حضور در جمع اعضای موسسه رفاه نابینایان شهرستان سقز اظهار کرد: بی شک بسیاری از نابینایان و کم بینایان به دلیل کم تحرکی و خانه نشینی دچار بی انگیزگی شده اند لذا باید تلاش کنیم زمینه حضور بیشتر این افراد را در جامعه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر مناسب سازی و تکمیل ساختمان موسسه رفاه نابینایان و محیط دسترسی آنان، گفت: برای نخستین بار، امسال ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی شهرستان سقز اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان سقز با تقدیر از تلاش‌های انجمن های مردم نهاد، افزود: این نهادها در کنار دولت یاور اجتماع هستند و خدمات بی چشمداشت مجموعه خدوم، فراموش نشدنی است.

وی خواستار تلاش برای رفاه و آسایش، تغییر نگرش جامعه و کسب مهارت برای برخورد مناسب با افراد دارای معلولیت، ضرورت گفتمان سازی برای مناسب سازی فضای شهری و شبکه های دسترس پذیری، اجرای طرح های مختلف با هدف افزایش سطح استقلال و کیفیت زندگی و اشتغال برای نابینایان شد.

بیشتر بخوانید:
چشمانی تاریک و مملو از خواب‌های رنگی
اشتغالزایی مطالبه اصلی کردستانی ها است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.