کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی با فروش سکه‌های تقلبی
03 آبان 1402 - 10:23
بازدید 199
4

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو مجرم خبر داد که با فروش سکه‌های تقلبی مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از اصناف کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بودند. به گزارش گفتمان: سردار مهدی حاجیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی و شکایت تعدادی از زرگران کرمانشاه مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری […]

منبع : تسنیم
پ
پ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو مجرم خبر داد که با فروش سکه‌های تقلبی مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از اصناف کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش گفتمان: سردار مهدی حاجیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی و شکایت تعدادی از زرگران کرمانشاه مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته و شخصی به آن ها سکه‌های تقلبی فروخته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی عامل فروش سکه‌های تقلبی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

حاجیان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از ۲۷ نفر به واسطه فروش سکه‌های تقلبی اعتراف و عنوان کرد که خودش سکه‌ها را از شخصی که ساکن یکی از استان‌های شمال غربی است، خریداری کرده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه موفق به شناسایی آن فرد شده و در عملیاتی وی را دستگیر و پس از انتقال به کرمانشاه او نیز به جرم خود اعتراف کرد.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

بیشتر بخوانید:
انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در کرمانشاه
هشدار پلیس “فتا” کرمانشاه به پزشکان و پرستاران؛ مراقب کلاهبرداری‌های تلفنی باشید!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.