مدیری که استان را به بازی گرفته، برداشته شود
04 آبان 1402 - 14:05
بازدید 169
4
معاون استاندار همدان با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها:

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی قابل قبول نیست، گفت: بانک‌های استان همدان به پرداخت تسهیلات سرعت دهند. به گزارش گفتمان: سیدمجتبی حسینی چهارشنبه ۳ آبان در کارگروه اشتغال استان همدان، با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان پرونده مشاغل خانگی به بانک‌های […]

منبع : ایسنا
پ
پ

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی قابل قبول نیست، گفت: بانک‌های استان همدان به پرداخت تسهیلات سرعت دهند.

به گزارش گفتمان: سیدمجتبی حسینی چهارشنبه ۳ آبان در کارگروه اشتغال استان همدان، با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان پرونده مشاغل خانگی به بانک‌های استان ارسال شده اما عملکرد بانک‌ها در پرداخت ۲۰ درصد است، اظهار کرد: بانک‌هایی که تکلیف خود را انجام نمی‌دهند، باید تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه مردم گلایه‌مندند که تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت نمی‌شود، تصریح کرد: ما می‌دانیم در سیستم بانکی محدودیت‌هایی وجود دارد و تکالیف زیاد است اما باید حامی و مدافع حقوق مردم هم باشیم.

حسینی با تأکید بر اینکه باید تا پایان بهمن‌ماه پرونده تسهیلات را در استان به نقطه مطلوبی برسانیم، ادامه داد: تا امروز که ۸ دوازدهم هستیم، باید بیش از دو سوم تسهیلات پرداخت شده باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه اگر محدودیت منابع بانکی وجود دارد نباید تنها برای همدان باشد، خاطرنشان کرد: کار در سیستم بانکی استان با ضرب‌آهنگ بسیار کُند انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به عنوان نماینده مردم باید پیگیر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی باشند، تأکید کرد: اگر در یک ماه آینده عملکرد بانک‌ها پرش چند مرحله‌ای نداشته باشیم در دی‌ماه و بهمن‌ماه نمی‌توانیم جبران کنیم بنابراین بانک‌ها به پرداخت تسهیلات سرعت دهند.

حسینی بیان کرد: در شهرستان‌ها نیز فرمانداران پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را راهبری کنند و رؤسای بانک‌ها نیز سهمیه شهرستان‌ها را به صورت عادلانه توزیع کنند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در مشاغل خانگی با احدی تعارف نداریم، یادآور شد: این تسهیلات قرض‌الحسنه کمک حالی برای مردم بی‌بضاعتی است که می‌خواهند خوداشتغالی کنند.

وی با اشاره به عدم حضور برخی مدیران بانک‌ها در جلسات، بر ارزیابی بانک‌های استان تأکید کرد و یادآور شد: پیگیری می‌کنم مدیری که استان را به بازی گرفته است، برداشته شود.

حسینی با بیان اینکه در تسهیلات تبصره ۱۸ سهمیه استان همدان ۱۳۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت ناترازی در سیستم بانکی امکان پرداخت تسهیلات به راحتی وجود ندارد اما برای تبصره ۱۸ باید منابع گرفته شود و این تکلیف بانک‌هاست و در تسهیلات تکلیفی هیچ غذری را نمی‌توانیم بپذیریم.

بیشتر بخوانید:
مدیران ناکارآمد و کم سواد معضل سیستم مدیریت کشور !
حصر در زندان بی توجهی مسئولان / آقای استاندار مدیران پیر و خسته را کنار بگذارید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.