۳۵۸ نفر در کردستان داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم شدند
04 آبان 1402 - 14:10
بازدید 189
7

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با پایان مهلت مقرر ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، ۳۵۸ داوطلب، ثبت نام خود را نهایی کردند. به گزارش گفتمان: محمد رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران ۱۱۶ نفر، در حوزه […]

منبع : ایرنا
پ
پ

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با پایان مهلت مقرر ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، ۳۵۸ داوطلب، ثبت نام خود را نهایی کردند.

به گزارش گفتمان: محمد رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران ۱۱۶ نفر، در حوزه انتخابی قروه و دهگلان ۶۷ نفر، مریوان و سروآباد ۷۰ نفر، بیجار ۶۵ نفر و سقز و بانه ۴۰ نفر تا پایان دیروز (چهارشنبه) ثبت نام نهایی خود را انجام دادند.

وی در مورد ترکیب جنسیتی داوطلبان نیز گفت: از ۳۵۸ داوطلب ثبت نام کرده، ۳۱ نفر زن و ۳۲۷ نفر نیز مرد هستند.

کسانی می‌توانستند در این مرحله ثبت نام کنند که در پیش ثبت نام شرکت کرده بودند و این داوطلبان تا سوم آبان به منظور اعلام داوطلبی خود به درگاه وزارت کشور مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: برابر قانون جدید، داوطلبان حتما باید پنج سال سابقه کار اجرایی، قضایی و یا پژوهشی داشته باشند.

در مرحله پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷۰۳ نفر در کردستان اعلام آمادگی کردنده بودند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.