تکمیل بیمارستان ملکشاهی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
06 آبان 1402 - 9:36
بازدید 79
7

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای ملکشاهی در ۵ طبقه با زیربنایی بیش از ۵ هزار متر مربع در حال ساخت می‌باشد که این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است. به گزارش گفتمان: هدایت حیدری زاد گفت: خدا را […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای ملکشاهی در ۵ طبقه با زیربنایی بیش از ۵ هزار متر مربع در حال ساخت می‌باشد که این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

به گزارش گفتمان: هدایت حیدری زاد گفت: خدا را شاکریم که در سایه نظام جمهوری اسلامی، در حوزه سلامت رشد چشمگیری داشتیم زیرا در دوران رژیم گذشته مجبور بودیم از پزشکان هندی و پاکستانی استفاده کنیم اما در حال حاضر در استان دارای دانشگاهی هستیم که علاوه بر کادر درمانی و بهداشتی، پزشک عمومی و متخصص تربیت می‌کنیم و براساس فرمایش مقام معظم رهبری حفظ نظام از نماز واجب‌تر است و این مسئله تکلیف ما را در خصوص حفظ سلامت جامعه دوچندان می‌کند و مسئولیت‌پذیری در نظام جمهوری اسلامی کار شبانه‌روزی می‌طلبد و هدف ما هم رضایتمندی مردم در بحث سلامت جامعه است.

وی افزود: در بحث فرهنگی و حفظ شئونات اسلامی در دانشگاه باید تلاش بیشتری شود و ما هم به دنبال پرداخت مطالبات پرسنل هستیم و باید همه تلاش کنند چون دانشگاه به همه مردم استان تعلق دارد.

کاظم‌پور معاون شبکه ملکشاهی ادامه داد: مطالبه مردم ملکشاهی، تسریع در بهره‌برداری از پروژه بیمارستان شهدای ملکشاهی است که امیدواریم با حمایت ریاست دانشگاه هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد و بخش زیادی از مشکلات مردم محروم ملکشاهی در حوزه بهداشت و درمان حل شود.

وی گفت: جهت تکمیل ساختمان بیمارستان نیاز به ۸۰ میلیارد تومان دیگر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:
وضعیت شهرستان‌های ایلام در استفاده از ماسک/ملکشاهی؛کمترین میزان
اضافه شدن ۷۲۹ تخت فعال به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان/احداث بیمارستان ۳۲ تخت خوابی ملکشاهی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.