۵٠٠ میلیون تومان وام به زوج های روستایی دهه ۶۰ پرداخت می‌شود
07 آبان 1402 - 16:10
بازدید 128
5

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام بیان داشت :در راستای حمایت از جوانی جمعیت، تسهیل در ازدواج و اشتغال، به زوج‌های روستایی متولد دهه ۶۰ میزان ۵٠٠ میلیونی تومان وام پرداخت می‌شود. به گزارش گفتمان: فریده الیاس پوریان افزود : با ارائه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام بیان داشت :در راستای حمایت از جوانی جمعیت، تسهیل در ازدواج و اشتغال، به زوج‌های روستایی متولد دهه ۶۰ میزان ۵٠٠ میلیونی تومان وام پرداخت می‌شود.

به گزارش گفتمان: فریده الیاس پوریان افزود : با ارائه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی که جمعاً حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، می‌توان تا حد زیادی اشتغال و ازدواج روستاییان دهه ۶۰ را تسهیل کرد.

وی گفت : ازدواج افراد دهه ۶۰، یکی از موضوعات مهمی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و با عنایت به عبور این گروه از سن مناسب ازدواج و فرزندآوری باید توجه ویژه ای به آنها صورت بگیرد.

الیاس پوریان ادامه داد: این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه که مصوب بانک مرکزی است تایید شده و با امضای تفاهم نامه ای بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور پوشش بیمه زوجین دهه ۶۰ ساکن روستا و اعطای تسهیلات ازدواج این جوانان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید:
علت توقف ثبت نام «وام ازدواج»
استاندار ایلام: بانک‌ها در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسهیل ایجاد کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.