هزار نفر در سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به کردستان پاسخگوی مردم هستند
10 آبان 1402 - 12:14
بازدید 49
5

استاندار کردستان گفت: بیش از هزار نفر در سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به استان آماده ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردمی هستند. به گزارش گفتمان: اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در بازدید از سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط و مقدمات لازم برای ارتباط سهل مردم […]

منبع : ایرنا
پ
پ

استاندار کردستان گفت: بیش از هزار نفر در سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به استان آماده ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردمی هستند.

به گزارش گفتمان: اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در بازدید از سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط و مقدمات لازم برای ارتباط سهل مردم به منظور انتقال خواسته هایشان از طریق این سامانه فراهم شده است.

وی شروع بکار این سامانه را از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۱ شب اعلام کرد و افزود: ۲۰۰ خط ارتباطی برای این کار فراهم شده که خانم ها صبح و آقایان عصرها به مردم خدمات می دهند.

استاندار کردستان یادآور شد: به محض تماس، درخواست های مردمی ثبت می شود و از روز شنبه ارجاع درخواست ها از طریق ارسال پیامک و کد رهگیری به متقاضی پیگیری خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: کسانی که علاقمند هستند نامه های خود را به صورت حضوری تحویل دهند، صبح پنجشنبه می توانند در میدان آزادی سنندج و محل‌های تعیین شده، اقدام به این کار کنند.

وی افزود: ۳۰ میز ارتباط مردمی نیز در دستگاه های مختلف، با حضور معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا برپا شده است و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر، مشکلات و گره های مردم در ارتباط با دستگاه ها پیگیری خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه در مجموعه ارتباطات مردمی ارزیابی و آموزش در دستور کار قرار دارد، گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور به کردستان، بیش از ۹۳ هزار نامه و درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شد که بخش مربوط به تسهیلات بانکی براساس اعتبار موجود، پرداخت شد.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد بخش محدود انجام نشده درخواست های دور اول سفر رئیس جمهور در سفر آتی محقق شود و افزود: جزو استان هایی بودیم که ۸۰ درصد درخواست های مالی و تسهیلات دور اول سفر رئیس جمهور محقق شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.