دستاوردهای فناوری و پژوهشی تجاری سازی شود
14 آبان 1402 - 12:05
بازدید 91
2
استاندار همدان:

استاندار همدان بر ضرورت افزایش فعالیت های فناورانه در استان تاکید کرد و گفت: دستاوردهای فناوری و پژوهشی باید تجاری سازی و در اختیار جامعه قرار گیرد. به گزارش گفتمان: علیرضا قاسمی فرزاد روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری افزود: قرار است که سه استان برتر کشور در زمینه پژوهش و فناوری […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

استاندار همدان بر ضرورت افزایش فعالیت های فناورانه در استان تاکید کرد و گفت: دستاوردهای فناوری و پژوهشی باید تجاری سازی و در اختیار جامعه قرار گیرد.

به گزارش گفتمان: علیرضا قاسمی فرزاد روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری افزود: قرار است که سه استان برتر کشور در زمینه پژوهش و فناوری انتخاب شود که امیدوارم همدان بتواند رتبه برتر را در این زمینه کسب کند.

وی با بیان اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن کشور است، ادامه داد: در مرحله نخست باید جایگاه و وضعیت پژوهش و فناوری در استان همدان تبیین و سپس برای ارتقای آن تلاش کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: دستاوردهای فناورانه باید با کیفیت باشد و به گونه ای به مرحله تولید برسد که خریداران را به سمت خود جذب کند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های هفته پژوهش (۱۱ تا ۱۷) آذرماه اظهار کرد: پنج میلیارد ریال برای برگزاری هر چه بهتر این هفته اختصاص یافت.

قاسمی فرزاد از روسای دانشگاهها خواست از برگزیدگان دستاوردهای فناورانه حمایت لازم را داشته باشند.

۲۹۳ واحد فناور و ۴۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری همدان مستقر هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.